پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای کونا

جزئیات بیشتر از نسخه الکتریکی هیوندای کونا

هیوندای قصد دارد به زودی نسخه الکتریکی هیوندای کونا را برای رقابت با خودروهای هم رده خود عرضه کند که به توضیح آن در ذیل خواهیم پرداخت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، برندهای کره ای از سامسونگ گرفته تا کیا و هیوندای، در طول چند سال اخیر پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی را داشته […]

امیر
شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

هیوندای قصد دارد به زودی نسخه الکتریکی هیوندای کونا را برای رقابت با خودروهای هم رده خود عرضه کند که به توضیح آن در ذیل خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، برندهای کره ای از سامسونگ گرفته تا کیا و هیوندای، در طول چند سال اخیر پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی را داشته اند و این روند همچنان ادامه دارد. هیوندای چندی پیش تصمیم گرفت تا با مینی کراس اوور کونا به جنگ با نیسان جوک و سایر رقبا برود که با طراحی زیبا، کیفیت خوب و انبوهی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی، به راحتی می تواند از پس این کار بر بیاید.

حالا این برند قصد دارد تا برای سال آینده نسخه تمام الکتریکی کونا را راهی بازار کند. گزارشات اولیه حاکی از آن بودند که کونا الکتریکی با باتری های 40 یا 50 کیلوواتی عرضه می شود اما گزارشات جدید بیان می کنند که کونا الکتریکی با دو آپشن باتری عرضه می گردد.

کونا الکتریکی با برد مسافتی بیشتر از مجموعه باتری های 64 کیلوواتی بهره می برد که گفته می شود از برد مسافتی در حدود 338 کیلومتر بهره می برد. این درحالیست که نیسان لیف با برد مسافتی بالا که از باتری های 60 کیلوواتی بهره می برد می تواند 362 کیلومتر را با یکبار شارژ کامل بپیماید.

هیوندای برای تأمین باتری های خود، به سراغ LG Chem رفته است تا باتری های پربازدهی را برای تولیدات الکتریکی اش در آینده استفاده کند. طبق گفته ها، موتور الکتریکی کونا از مشخصات مشابهی با موتور الکتریکی شورلت بولت بهره می برد و 204 اسب بخار نیرو دارد. این درحالیست که بولت از باتری های 60 کیلوواتی بهره می برد و کونا قرار است که به باتری های 64 کیلوواتی تجهیز شود. بنابراین باید انتظار زیادی را از آن داشت.

هیوندای نسخه N مدل های توسان و کونا را عرضه می کند.

با بودجه محدود هم می توان کوپه سواری کرد؟/مقایسه هیوندای کوپه و سراتو کوپ

هیوندای به جنگ با تسلا می رود!

فروش هیوندای النترا 2018 با تخفیف ویژه ( ویژه نیمه دوم مهر ماه)

فروش نقدی هیوندای توسان 2017 (مهر 96)

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

هیوندای الانترا ، بهترین خودرو برای نوجوانان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی