پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای کنا

هیوندای نسخه N مدل های توسان و کونا را عرضه می کند.

هیوندای نسخه N مدل های توسان و کونا را طی یک برنامه مشخص عرضه خواهد کرد که به شرح ذیل توضیح داده می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، مدیرعامل بخش N هیوندای، آلبرت بیرمن که سالها تجربه فعالیت در بخش M ب.ام.و را داشته پس از عرضه هاچبک بی نظیر i30 N، به […]

امیر
سه شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

هیوندای نسخه N مدل های توسان و کونا را طی یک برنامه مشخص عرضه خواهد کرد که به شرح ذیل توضیح داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، مدیرعامل بخش N هیوندای، آلبرت بیرمن که سالها تجربه فعالیت در بخش M ب.ام.و را داشته پس از عرضه هاچبک بی نظیر i30 N، به تازگی اعلام کرده که نسخه N از کراس اوورهای توسان و کونا در دستور کار هستند اما در اولویت های کمپانی نیستند.

نسخه N از مدل های نامبرده، از موتورهای قویتر، ترمزهای بزرگتر، تعلیق خشک تر و کیت بدنه اسپرت بهره خواهند برد. اما علیرغم تأیید عرضه این دو مدل، تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست و جزو اولویت های فعلی کمپانی نیستند.

هیوندای که این روزها برترین طراحان و بهترین متخصصین را از سراسر دنیا استخدام می کند، سریعأ در حال پیشرفت بوده تا بتواند پا به پای خودروسازان اروپایی بتازاند. بنابراین مدیرعامل بخش N در اینباره می گوید که تأسیس یک برند اسپرت به منظور رقابت با بزرگان اروپایی، کار آسانی نیست و باید آهسته و با تدبیر گام برداشت. هر خودرویی که تحت برند N عرضه می شود، باید از همه نظر برتر بوده و مخصوصأ هندلینگ و لذت سواری فوق العاده ای را باید ارائه دهد که i30 N این ادعا را ثابت می کند و کونا و توسان هم از این قاعده نباید مستثنی باشند.

این روزها که بازار کراس اوورها و شاسی بلندها داغ است، یک شاسی بلند اسپرت تحت برند N می تواند نقش اساسی را در پیشرفت برند ایفا کند و این دقیقأ همان کاریست که هیوندای می خواهد انجام دهد. هیوندای معتقد است که بخش N، جانی تازه را در کمپانی می دمد. هیوندای با N می خواهد ذهنیت خریدارانش را نسبت به یک خودروسازی که فقط و فقط خودروهای عادی و روزمره را تولید می کند تغییر دهد اما نمی خواهد که این اتفاق یک شبه بیفتد. هیوندای خودورهای ارزان قیمتی را تولید می کند اما این بدان معنا نیست که تولیدات این برند کره ای، بی کیفیت بوده و از سواری بدی بهره می برند و افزودن چاشنی اسپرت و هیجان رانندگی، کاریست که فقط و فقط از هیوندای با پشتکار بالا بر می آید.

با بودجه محدود هم می توان کوپه سواری کرد؟/مقایسه هیوندای کوپه و سراتو کوپ

هیوندای به جنگ با تسلا می رود!

فروش هیوندای i20 با شرایط ویژه (مهر 96)

فروش هیوندای النترا 2018 با تخفیف ویژه ( ویژه نیمه دوم مهر ماه)

فروش نقدی هیوندای توسان 2017 (مهر 96)

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

هیوندای الانترا ، بهترین خودرو برای نوجوانان

فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

قیمت جدید محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی