پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فاو B30 (1)

فرصت تست رانندگی فاو B30 قبل از خرید

فاو B30 سدان جمع و جوری است که به تازگی به لیست محصولات گروه بهمن اضافه شده و به لطف مشخصات قابل قبولش مورد توجه قرار گرفته. حالا گروه بهمن طرحی جدید در نظر گرفته تا علاقه مندان این خودرو بتوانند پیش از خرید این خودرو، رانندگی با ان را تجربه کنند. بر اساس این […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

فاو B30 سدان جمع و جوری است که به تازگی به لیست محصولات گروه بهمن اضافه شده و به لطف مشخصات قابل قبولش مورد توجه قرار گرفته. حالا گروه بهمن طرحی جدید در نظر گرفته تا علاقه مندان این خودرو بتوانند پیش از خرید این خودرو، رانندگی با ان را تجربه کنند.

بر اساس این طرح علاقمندان به خرید خودروB30 محصول جدید شرکت بهمن موتور می توانند پیش از خرید با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت بهمن موتور این خودرو را تست کنند.

این طرح در نمایندگی های منتخب بهمن موتور در حال اجراست که اسامی و آدرس آنها در سایت بهمن موتور موجود است .

لازم به ذکر است این طرح محدودیت زمانی نداشته و مشتری می تواند در طول هفته با مراجعه به نمایندگی های منتخب از این خدمت جدید بهره گیرد.

فاو B30 (2)

B30، محصول جدید گروه خودروسازی بهمن را بیشتر بشناسیم

این سدان جمع‌وجور بر پایه پلت‌فرم فولکس‌واگن (BORA) شکل گرفته و جالب است بدانید این پلت‌فرم در ساخت سدان محبوب فولکس‌واگن یعنی جتا نیز مورد استفاده قرار گرفته و این مورد خود بر توانمندی این خودرو صحه می‌گذارد. این خودرو سدان از یک پیشرانه 1.6 لیتری برخوردار است که سقف توان‌اش به 107 اسب‌بخار و گشتاورش به 155 نیوتن‌متر می‌رسد. در این پیشرانه به‌جای تسمه‌تایم از زنجیر موتور استفاده شده که باعث کاهش صدای موتور و استهلاک می‌شود و دیگر لازم نیست این قطعه مصرفی را هر چند هزار کیلومتر یک‌بار تعویض کنید. اما گیرباکسB30  با آسا مشترک است و همان 6 سرعته اتوماتیک ساخته ایسین ژاپن با کد F21 با پیشرانه سری 4GB فاو جفت می‌شود. البته این گیرباکس نسبت به قبل تغییراتی کرده و به‌روزتر از گیرباکس آسا شده که در نهایت باعث عملکرد سریع‌تر و کاهش 17 میلی‌ثانیه‌ای زمان تعویض دنده شده است.

فاو B30 (1)

B30 در سخت‌ترین شرایط و میلیون‌ها کیلومتر مورد بررسی قرارگرفته و امتحان خود را پس داده. این سدان کیفی با قیمتی کم‌تر از آسا در بازار کشور عرضه خواهدشد و در صورت قیمت‌گذاری منطقی می‌تواند موقعیت مناسبی در مقابل رقبای هم‌کلاس‌اش داشته باشد.

امکانات:
مجهز به نمایشگر 7 اینچی همراه با دوربین دنده عقب و راهنمای پارک-سنسور پارك-سانروف  برقی-سیستم بلوتوث با قابلیت برقراری ارتباط تلفنی ؛ ورودی AUX-ریموت کنترل مجهز به بازکن صندوق عقب-سيستم صوتيMP با ورودي USB و با قابليت كنترل از روي فرمان-سیستم خودکار قفل کن درب ها هنگام حرکت-چراغ رانندگی در روز ( Day Light ) آينه جانبی برقی دارای گرمکن به همراه چراغ راهنما-سیستم باز شدن اتوماتیک درب ها بعد از وقوع تصادف-TCS سیستم کنترل کشش-HHC   سیستم کنترل حرکت در سربالایی-BA سیستم نیروی کمکی ترمز-EBDABS ESC کنترل پایداری الکترونیکی

قیمت این خودرو  58 میلیون و 367 هزار تومان عنوان شده است.

تحویل اولین سری فاو B30 در موعد مقرر

خیز خودروسازان برای تحول ناوگان حمل و نقل/ بررسی ون های تازه وارد بازار

حضور B30 در نمایشگاه خودرو همدان

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

هاوال قدرتمندترین بازیگر چینی در کلاس شاسی بلندها

ششمین گردهمایی بسترن سواران با اتفاقات متفاوت همراه شد + گزارش تصویری

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (16) / استقبال چشمگیر از B30

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

بسترن B30 تازه وارد بازار سدان های چینی

برادر کوچکتر آسا با دستی پر می آید/نگاهی به بسترن B30 محصول جدید گروه بهمن

کاپرا ۲، برداشتی جدید از پیکاپ محبوب گروه بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی