پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی بورگوارد

نقشی از اصالت آلمانی/رونمایی رسمی محصولات بورگوارد در برج میلاد

برند بورگوارد سرانجام محصولاتش را رسما در ایران رونمایی کرد. این برند اصیل آلمانی که حدود یک سال از فعالیتش در ایران می گذرد، دو محصول BX7 و BX5 را در کلاس کراس اورها به صورت رسمی طی مراسمی در برج میلاد تهران رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: در این مراسم که […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

برند بورگوارد سرانجام محصولاتش را رسما در ایران رونمایی کرد. این برند اصیل آلمانی که حدود یک سال از فعالیتش در ایران می گذرد، دو محصول BX7 و BX5 را در کلاس کراس اورها به صورت رسمی طی مراسمی در برج میلاد تهران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت کیان موتور وارنا ( نماینده رسمی کمپانی بورگوارد در ایران)، مدیران آلمانی بخش طراجی بورگوارد، هنرمندان و ورزشکاران و اصحاب رسانه برگزار شد. دو محصول این برند در میان حاضرین قرار گرفتند تا برای اولین بار به صورت رسمی معرفی شوند. طبق اعلام شرکت کیان موتور وارنا این دو خودرو دارای گارانتی 7 ساله یا 150 هزار کیلومتری هستند که نشان از اطمینان بورگوارد به کیفیت محصولاتش دارد.

برند بورگوارد که پس از 47 سال دوری از میدان حالا با دستی پر وارد کارزار شده است، قصد دارد دوباره در میان بزرگان بازار خودنمایی کند. کاری که از سال 1919 تا 1961 آن را انجام داده است و با آن غریبه نیست. نگاهی به طراحی و متریال دو محصول معرفی شده به بازار ایران نشان می دهد این برند آلمانی قرار است پنجه در پنجه حریفاین ژاپنی، کره ای و آلمانی در بازار ایران و جهان بیاندازد.

رونمایی بورگوارد

مدل BX-5 این خودرو مجهز به پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر است که می تواند 190 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو دارای گیرباکس اتوماتیک 6 سرعته است که می تواند قدرت پیشرانه را به هر دو محور جلو و عقب به صورت AWD انتقال دهد. مصرف سوخت این خودرو معادل 7.3 لیتر اعلام شده است.

دیگر شاسی بلند بورگوارد یعنی مدل BX-7 که به طور مستقیم با خودروهایی همچون لکسوس RX، نیسان ایکس تریل، هیوندای سانتافه، BMW X3، تویوتا RAV4 و میتسوبیشی اوتلندر رقابت می کند، یک پیشرانه 2 لیتری با 224 اسب بخار نیرو و 300 نیوتن متر گشتاور در سینه دارد. این خودرو با شعار (( آلمانی لوکس، قدرتمند و با وقار)) راهی میدان شده است.

این شاسی بلند لوکس نیز مجهر به گیرباکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن است و انبوهی از تجهیزات الکترونیکی رفاهی و ایمنی را در اختیار خریدارن می گذارد. بورگوارد قصد دارد در دو سال آینده با فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز، محصولاتش را در ایران به تولید برساند. گفتنی است این دو محصول به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی تهران ( 6-10 آذرماه) به صورت عمومی به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۵/ آیا بورگوارد BX7 مهمان شهر آفتاب می‌شود؟

ایزابلا ، تعریف بورگوارد از خودرو مفهومی

معرفی بورگوارد BX7 بعد از غیبت 50 ساله

تولدی دیگر از بورگوارد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی