پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوناتا هیبرید 2018

فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (ویژه نمایشگاه)

فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیبریدی هیوندای موتورز در ایران ویژه نمایشگاه با مشارکت لیزینگ انصار طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود. بروزرسانی: فروش نقدی سوناتا هیبرید 2018 (اسفند 96) فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (ویژه نمایشگاه) : این شرکت که به عنوان عرضه کننده خودروهای هیبرید هیوندای […]

امیر
دوشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۶

فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیبریدی هیوندای موتورز در ایران ویژه نمایشگاه با مشارکت لیزینگ انصار طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود.

بروزرسانی:

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2018 (اسفند 96)

فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (ویژه نمایشگاه) :

فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018

فروش لیزینگی سوناتا هیبرید 2018

این شرکت که به عنوان عرضه کننده خودروهای هیبرید هیوندای در ایران شناخته می‌شود، فعلا تنها محصول‌اش یعنی سوناتا LF هیبریدی را در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش گذاشته است. سوناتا LF هیبرید در حال حاضر در ناوگان تاکسی و حمل و نقل عمومی نیز مورد استفاده قرار گرفته است و نمونه‌هایی از آن نیز در نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته‌اند.شرکت پاکرو به تازگی شرایط فروش سوناتا هیربیدی ۲۰۱۸ را نیز منتشر کرده و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. همچنین پیش بینی می‌شود با توجه به فراگیر شدن خودروهای برقی و هیبریدی در ایران، پیش بینی می‌شود در آینده شاهد عرضه سایر هیوندای‌های هیبرید در بازار ایران باشیم.

فروش نقدی و اقساطی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (آبان 96)

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۴)/ پاکرو آسمان پاک را به تبریز آورد

فروش سوناتا هیبرید 2017 پاکرو متوقف شد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد(18) / پاکرو هوای تازه را به مشهد آورد

آغاز جشنواره فروش ویژه تابستانه پاکرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی