پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ تیوولی

طرح زمستانه رامک خودرو آغاز شد

رامک خودرو که نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران را بر عهده دارد، زمان آغاز طرح بازدید زمستانه خودروهای سانگ یانگ در ایران را روز شنبه 25 آذر ماه اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، در طرح بازدید زمستانه خودروهای سانگ یانگ که به صورت رایگان و در نمایندگی های رسمی و مجاز […]

امیر
شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

رامک خودرو که نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران را بر عهده دارد، زمان آغاز طرح بازدید زمستانه خودروهای سانگ یانگ در ایران را روز شنبه 25 آذر ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، در طرح بازدید زمستانه خودروهای سانگ یانگ که به صورت رایگان و در نمایندگی های رسمی و مجاز رامک خودرو اجرا می شود، خدماتی چون تست با دستگاه عیب یاب، بازدید سیالات مصرفی، ضد یخ، صافی هوا، فیلتر تهویه کابین، تسمه ها، شیلنگ ها و لوله های آب و روغن، تیغه های برف پاک کن، سیستم گرمایشی خودرو و سیستم ترمز به مالکان ارائه می شود که به صورت رایگان انجام خواهد شد.
در این طرح پنج روزه که تا پایان روز پنجشنبه 30 آذر ادامه دارد، رامک خودرو برای لوازم مصرفی نیز تخفیف هایی را در نظر گرفته است که شامل 10 درصد تخفیف سرویس های دوره ای، تخفیف 10 درصدی روغن موتور و ضد یخ می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مراجعه به نمایندگی های رامک خودرو و یا به سایت این شرکت مراجعه فرمائید.

امدادرسانی تیم آفرودسواران با همکاری رامک خودرو به مناطق زلزله زده

جایزه سانگ‌یانگ به (( رامک خودرو )) رسید

روند صعودی پیشرفت رامک خودرو در خدمات پس از فروش

گسترش قلمرو رامک خودرو با افتتاح شوروم یوسف آباد

رامک خودرو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

افتتاح شو روم رامک خودرو در شرق

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی