پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو خودران

ساخت بزرگترین مرکز تست خودروهای خودران در میشیگان آمریکا

یک مرکز بزرگ و عالی با قیمت 135 میلیون دلار در ایالت میشیگان آمریکا برای تست، طراحی و توسعه تکنولوژیکی خودروهای خودران افتتاح شده است که میتواند به خودروسازان برای تست و ارزیابی خودروهای خودران خود در دراز مدت کمک شایانی کند. این مرکز که نام آن مرکز آمریکایی حمل و نقل نام دارد به […]

امیر
سه شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

یک مرکز بزرگ و عالی با قیمت 135 میلیون دلار در ایالت میشیگان آمریکا برای تست، طراحی و توسعه تکنولوژیکی خودروهای خودران افتتاح شده است که میتواند به خودروسازان برای تست و ارزیابی خودروهای خودران خود در دراز مدت کمک شایانی کند.

این مرکز که نام آن مرکز آمریکایی حمل و نقل نام دارد به یک لوپ بزرگ 4 کیلومتری، یک تونل پیچ دار 700 فوتی، تقاطع ها، میدان ها و دو پل برای شبیه سازی هرچه حداکثری شرایط رانندگی روزانه مجهز شده است.

کمپانی هایی مانند تویوتا و فورد در ساخت این مرکز سرمایه گذاری کرده اند و روز 13 دسامبر، چندین مهندس تویوتا برای یک برنامه آموزشی راننده در این مرکز حضور پیدا کردند. شرکت دیگری که در این مرکز در کنار این خودروساز ژاپنی فعالیت خواهد کرد شرکت تامین کننده قطعات الکترونیکی ویستئون می باشد. به گزارش موتور ترند، خودروسازها و کمپانی های تکنولوژی دیگر از هفته آینده شروع به استفاده از این مرکز خواهند کرد.

کار ساخت و ساز در این مرکز هنوز ادامه دارد و فاز بعدی آن از بهار سال 2018 شروع به کار خواهد کرد و یک محیط رانندگی شهری جدید به مرکز اضافه خواهد شد.

داوگ راسول، مدیرعامل Business Leaders for Michigan و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این مرکز در مصاحبه خود گفته که این پروژه برای طرف های مختلف درگیر آن بسیار مهم بوده است.

وی در بخشی از صحبت های خود می گوید: “این تکنولوژی ایالت میشیگان را با ریسک بزرگی روبرو کرده است. من بسیار خوشحال هستم که تمامی طرف ها شامل دولت محلی، بخش خصوصی و دانشگاه ها، همه برای تثبیت نقش میشیگان در این بخش در حال رشد صنعت خودرو دست به دست هم داده اند.”

منبع : خبر خودرو

تجربه رانندگی با پورشه 911 توربو

خبرهای جدید از خودرو خودران شرکت اپل

جرمی کلارکسون : اتومبیل خودران بسیار خطرناک است

هرآنچه می خواهید از نیسان و اخبار پیرامونش بدانید/معرفی مجله خبری نیسان نوین

ثبت سفارش خودرو 10 دی ماه از سر گرفته می شود/آیا افزایش تعرفه واردات خودرو از چاله به چاه افتادن است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی