پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش نقدی و اقساطی MG GS همراه تخفیف زمستانه (دی 96)

فروش نقدی و اقساطی MG GS با تخفیف زمستانه و تحویل فوری توسط مدیاموتورز نماینده رسمی MG در ایران طبق جدول ذیل در دی ماه سال جاری اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی MG GS (دی 96) : شاسی بلند نو ظهور در سال های اخیر با محبوبیت یافتن خودروهای شاسی بلند و کراس […]

امیر
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی MG GS با تخفیف زمستانه و تحویل فوری توسط مدیاموتورز نماینده رسمی MG در ایران طبق جدول ذیل در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی MG GS (دی 96) :

فروش نقدی و اقساطی MG GS (دی 96)

فروش نقدی و اقساطی MG GS (دی 96)

شاسی بلند نو ظهور

در سال های اخیر با محبوبیت یافتن خودروهای شاسی بلند و کراس اورهای شهری، ام جی با سنجش دقیق نیاز بازار و بررسی مدل های موجود فرآیند طراحی مدل شاسی بلند خود را آغاز کرد که نتیجه تلاش های این شرکت، مدل MG GS است. خودروی MG GS با حفظ عناصر طراحی کلاسیک ام جی، کاملا مدرن و اسپرت به نظر می رسد. اما این خودرو توانایی اصلی خود را در زمینه قابلیت های حرکتی و هندلینگ به رخ می کشد. موتور 2000 سی سی توربوشارژر با توان 217 اسب بخار و گشتاور خیره کننده 350 نیوتون متر که از دور 2500 در دسترس است در کنار گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نوید شتابی بی نظیر را در این کلاس می دهد. قابلیت 4WD با قفل دیفرانسیل نیز در کنار این توان باعث می شود MG GS در هر نوع جاده و حتی خارج از آن عملکرد موفقی داشته باشد. در کنار قابلیت های فنی، MG GS همانند دیگر مدل های این برند امکانات رفاهی و تجهیزات کاملی را نیز برای این مدل شاسی بلند در نظر گرفته است. همچنین سرنشینان با داشتن 6 ایربگ در 10 نقطه و بسته کاملی از تکنولوژی های ایمنی می توانند از این بابت خیال راحتی داشته باشند. در یک کلام شرکت ام جی سعی کرده است محصول کاملی را تولید نماید که در قابلیت های حرکتی، هندلینگ، ایمنی و راحتی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

خودروی شاسی بلند MG GS با گارانتی 5 سال یا 150,000 کیلومتر به زودی از سوی شرکت مدیاموتورز، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این برند در ایران، به بازار عرضه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مدیاموتورز به آدرس www.mediamotors.ir   مراجعه فرمایید.

بررسی فنی MG GS

ام جی GS گل سر سبد MG

طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG

مقایسه اختصاصی ب ام و 528 ، بنز E250 و لکسوس GS250

سال آینده منتظر MG RX5 باشید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی