پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارمانیا

نام کارمانیا در لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو

سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی یک اشتباه نام خودروسازی کارمانیا را از لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو جا انداخته بود که با پیگیری های انجام شده، نام کارمانیا به لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو اضافه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: اخیرا سازمان […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶

سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی یک اشتباه نام خودروسازی کارمانیا را از لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو جا انداخته بود که با پیگیری های انجام شده، نام کارمانیا به لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

اخیرا سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان لیستی از شرکت های مجاز برای پیش فروش خودرو اعلام کرده بود. در این لیست نام کارمانیا به عنوان نماینده رسمی و شریک تجاری بی وای دی چین در ایران عنوان نشده بود و این اتفاق تعجب بسیاری از دنبال کنندگان را به همراه داشت. چرا که روند فعالیت کارمانیا در زمینه فروش و پیش فروش خودرو کاملا شفاف است و این شرکت علاوه بر رفتار مطابق قانون، با در نظر گرفتن طرح های متنوع و برنامه ریزی مناسب، به عنوان یکی از شرکت های مشتری مدار نیز در حوزه خودرو به شمار می رود

اما نبود نام کارمانیا در این لیست تنها یک اشتباه و ایراد فنی بوده و با پیگیری های مستمر برای رفع اشتباه به وجود آمده در عدم ثبت و اعلام کارمانیا به عنوان شرکت دارای مجوز پیش فروش از وزارت صنایع، نام این خودروسازی به لیست سازمان حمایت اضافه شده است.

همان طور که اشاره شد، کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی چین در ایران شناخته می شود و علی رغم سابقه کمتر نسبت به دیگر شرکت های خودروسازی داخلی، همواره متنوع کردن سبد محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین مدت کوتاه، عملکرد قابل توجه در بازار خودرو ایران داشته و توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

فروش نقدی و اقساطی BYD S6 (دی 96)

تولد یک سالگی گروه کارمانیا

برگزاری دوره معرفی ابزار و دستگاههای ترمیم بدنه خودرو

راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند بی وای دی چند پله بالاتر از زمین!

گسترش خط تولید خودروهای برقی بی وای دی /مراکش پایگاه ساخت خودرو برقی و باتری می شود

بی وای دی تانگ 2018 به بازار می آید/ فرزند درشت هیکل بی وای دی با لباس جدید

بررسی فنی بی وای دی E6 در آلوده ترین روزهای هوای تهران

خودروسازی کارمانیا ، نایب قهرمان خدمات پس از فروش (مصاحبه)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی