پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد موستانگ جدید

فورد / از تعقیب و گریز در سان‌فرانسیسکو تا دیترویت

کمپانی فورد در جریان نمایشگاه دیترویت 2018 از مدل منحصربه‌فرد ماستنگ به نام Bullitt 2019 رونمایی کرد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد. این مدل پس از 50 سال، به منظور گرامیداشت فیلم Bullitt، ساخته سال 1968، عرضه می‎شود. در فیلم مذکور، استیو مک‎کوئین سوار بر یک دستگاه ماستنگ GT 390 در خیابان‎های […]

امیر
یکشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۶

کمپانی فورد در جریان نمایشگاه دیترویت 2018 از مدل منحصربه‌فرد ماستنگ به نام Bullitt 2019 رونمایی کرد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این مدل پس از 50 سال، به منظور گرامیداشت فیلم Bullitt، ساخته سال 1968، عرضه می‎شود. در فیلم مذکور، استیو مک‎کوئین سوار بر یک دستگاه ماستنگ GT 390 در خیابان‎های سان‎فرانسیسکو، به عملیات تعقیب و گریز می‎پردازد. خودرو بولیت در تابستان 2018، در 2 رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد. قیمت آن نیز از 45 تا 55 هزار دلار خواهد بود.

این خودرو دارای ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد از جمله جلوپنجره عریض، رینگ‎های آلیاژی 19 اینچی، ترمزهای برمبو قرمز رنگ و نشان Bullitt در کابین و بدنه است. حاشیه‎های جانبی کرومی، صندلی‌های چرمی ریکارو، سیستم سرگرمی-اطلاعاتی فورد سینک، فرمان مجهز به سیستم گرمایشی و صفحه نمایش 12 اینچی ال‎سی‎دی نیز از دیگر ویژگی‎های آن است. با این حال، مهم‎ترین خصیصه بولیت رنگ سبز خاص بدنه است که از مدل اصلی الگوبرداری شده است. پیشرانه 8 سیلندر آن نیز از ماستنگ شلبی GT350 به عاریت گرفته شده است. این پیشرانه می‎تواند 475 اسب‌بخار و 569 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و بیشینه سرعت را به 262 کیلومتربرساعت برساند.

به‌این‌ترتیب سقف سرعت بولیت در مقایسه با مدل استاندارد جی‎تی، 13 کیلومتربرساعت افزایش یافته است. صدای گوش‎نواز موتور از طریق سیستم اگزوز دوگانه مشکی رنگ پخش می‎شود. بولیت  تنها به همراه جعبه‎دنده دستی 6 سرعته ارائه می‎شود.
یک سری گزینه اختیاری نیز در قالب پکیج در اختیار خریداران بولیت قرار خواهد گرفت. سیستم‎های هشدار ترافیکی و نقطه کور از جمله این تجهیزات هستند.

نویسنده : پیمان نامجو

فورد تودور 1928 در قاب هات‌راد

فروش موفقیت آمیز فورد F-150 EcoBoost

رونمایی فورد از فیوژن اسپرت 2017

برانکو برای کوه یا فورد برای آفرود؟!

فروش قابل توجه فورد موستانگ در آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی