پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

بارش برف مترو تهران را سورپرایز کرد/ اخلال در خط 5 مترو به دلیل یخ زدگی

یکی از مشکلاتی که بارش برف و کاهش دمای هوا به همراه داشته، اخلال در روند فعالیت خط 5 مترو تهران به دلیل یخ زدگی کابل های بالاسری است. برف یکی از نعمات الهی است که بارش آن در 2 روز گذشته، شهروندان تهرانی را شاد کرده است. اما بارش برف سنگین در تهران مشکلات […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۶

یکی از مشکلاتی که بارش برف و کاهش دمای هوا به همراه داشته، اخلال در روند فعالیت خط 5 مترو تهران به دلیل یخ زدگی کابل های بالاسری است.

برف یکی از نعمات الهی است که بارش آن در 2 روز گذشته، شهروندان تهرانی را شاد کرده است. اما بارش برف سنگین در تهران مشکلات فراوانی را نیز برای شهروندان به همراه داشته که بخش قابل توجهی از آن ها قابل پیش بینی بوده و در صورت دقت بیشتر، شاید این مشکلات در روزهای برفی کاهش پیدا می کرد یا حداقل کمرنگ تر ظاهر می شد. یکی از مشکلاتی که بارش برف و کاهش دمای هوا به همراه داشته، اخلال در روند فعالیت خط 5 مترو تهران است.

یکی از مشکلات پیش آمده برای پایتخت نشینان، اخلال در روند فعالیت خط 5 مترو تهران است. شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم، اعلام کرده که خط 5 مترو تهران و حومه در پی سرمای شدید با مشکل یخ زدگی کابل های بالاسری در این خط روبرو شده و از امروز ساعت 7:20 صبح دوشنبه (9 بهمن 1396)،  سرویس دهی به مسافران از محدوده ایستگاه تهران (صادقیه) به گلشهر و بالعکس با اختلال انجام می پذیرد.

علاوه بر این، در ساعات ابتدایی بارش برف، محورهای ورودی به تهران همچون جاده ساوه، اتوبان قم-تهران و … به دلیل بارش شدید برف مسدود شدند و بسیاری از مسافران در سرمای شدید در راه ماندند و امداد رسانی به آن ها با تاخیر انجام شد.

همچنین پروزهای داخلی و خارجی به دلیل یخ زدگی و برف گیر شدن باند فرودگاه های امام خمینی و مهر آباد یا کنسل شد یا با تاخیر انجام شد.

ال آر تی (LRT) جایگزین بی آر تی (BRT) تهران می شود

هزینه ۳۰۰ میلیاردی برای ایمن سازی خط ۷ مترو

تجهیز مترو به امکانات رفاهی جدید

مترو فرودگاه امام خمینی فردا افتتاح می شود

خط 2 مترو تهران بازگشایی شد

تصادف 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت + عکس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی