پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای النترا 2017

یک بام و ۲ هوا!/ دلیل اختلاف قیمت هیوندای النترا کرمان موتور و آسان موتور چیست؟

کرمان موتور به عنوان شریک تجاری و نماینده رسمی هیوندای در ایران، در حالی قیمت سدان پرفروش‌اش یعنی النترا را ۱۹۸ میلیون تومان اعلام کرده، که آسان موتور این خودرو را با برچسب قیمت ۱۶۱ میلیون تومان در بازار عرضه می‌کند. شاید در ظاهر این اختلاف قیمت، قاعده بازی را به نفع النترای آسان موتور […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

کرمان موتور به عنوان شریک تجاری و نماینده رسمی هیوندای در ایران، در حالی قیمت سدان پرفروش‌اش یعنی النترا را ۱۹۸ میلیون تومان اعلام کرده، که آسان موتور این خودرو را با برچسب قیمت ۱۶۱ میلیون تومان در بازار عرضه می‌کند. شاید در ظاهر این اختلاف قیمت، قاعده بازی را به نفع النترای آسان موتور بچرخاند. اما نکته‌ای پنهانی در این میان وجود دارد که باعث می‌شود زود قضاوت نکنید.

این اختلاف قیمت عظیم برای یک خودرو واحد، ابهامات زیادی را برای مشتریان ایجاد کرده، اما در نهایت نکته پنهانی در زمینه قیمت فوق العاده متفاوت هیوندای النترا عرضه شده توسط آسان موتور آشکار شده است.

اگر به شرایط فروش النترا وارداتی از سوی دو شرکت کرمان موتور و آسان موتور دقت کنید، متوجه می شوید که قیمت این خودرو از سوی کرمان موتور بصورت قطعی اعلام شده و قیمتی که آسان موتور برای النترا در نظر گرفته، قیمت علی الحساب است!

متاسفانه باید گفت در معرفی شرایط فروش هیوندای النترا وارداتی از سوی شرکت آسان موتور به موضوع اعلام قیمت علی الحساب این خودرو اشاره نشده است و در نگاه اول قیمت اعلامی توسط آسان موتور بسیار جذاب تر از قیمت کرمان موتور نشان می‌دهد. که با در نظر گرفتن این نکته مهم، قیمت اعلامی و قطعی کرمان موتور گزینه ای به مراتب جذاب تر برای خرید است.

این در حالی است کرمان موتور به تازگی هیوندای النترا را به خط تولید خود آورده و قرار است از سال ۹۷ تولید آن را داخل کشور آغاز کند. هیوندای النترا تولید کرمان موتور به قیمت رسیده و خودروساز وطنی برچسب ۱۴۷ میلیونی را برای آن در نظر گرفته است.

هيونداى النترا مجهز به موتور چهار سیلندر به حجت 2000 سی سی است كه مى تواند حداكثر 156 اسب بخار قدرت توليد كند. اين قدرت به وسيله جعبه نده ى شش دنده اتوماتیک (تیپ ترونیک) + درایو مود منتقل مى شود.

پیش فروش النترا تولید داخل (ویژه نیمه دوم بهمن 96)

هیوندای آزرا جدید پیش از سال 97 به ایران می آید

قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی مشخص شد + شرایط فروش ویژه با وام 80 میلیونی

النترا، برنده رقابت قیمتی در بازار ایران/ قیمت هیوندای النترا کرمان موتور اعلام شد

نهال شکوفایی در کویر کرمان/ نگاهی به فواید گسترش همکاری کرمان موتور با هیوندایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی