پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشن فارغ التحصیلی نگین خودرو (2)

جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران

جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران برگزار شد و گواهینامه پایان دوره آموزش R-School طی مراسمی توسط مدیران ارشد رنو فرانسه و نگین خودرو به شرکت کنندگان در این دوره اعطا شد. اولین دوره حرفه‌ای و نوین آموزش مهارتهای فروش شبکه نمایندگی ها، که از مراحل اجرای پروژه Care2.0 در ایران است، تحت […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران برگزار شد و گواهینامه پایان دوره آموزش R-School طی مراسمی توسط مدیران ارشد رنو فرانسه و نگین خودرو به شرکت کنندگان در این دوره اعطا شد.

اولین دوره حرفه‌ای و نوین آموزش مهارتهای فروش شبکه نمایندگی ها، که از مراحل اجرای پروژه Care2.0 در ایران است، تحت نظر ریچارد نادی بازرس فرانسوی دوره‌های آموزشی رنو  و با حضور اساتید مجرب طی ماه گذشته در مرکز آموزش رنو برگزار شد.

دوره های آموزشی R-School (مدرسه رنو) برای کلیه پرسنل نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش و مطابق استانداردهای جهانی جهت توسعه مهارتهای تخصصی و رفتاری پرسنل طراحی شده و با نظارت مستقیم رنو فرانسه برگزار میشود.

 گواهینامه های پایان این دوره، طی مراسمی با حضور معاونت رنو ایران – آقای عبدل بنودا – و معاونت رقابت پذیری شرکت نگین خودرو – آقای فرشید کریمی مهر – به اولین سری از شرکت کنندگان این دوره اعطا شد.

جشن فارغ التحصیلی نگین خودرو (3)

فرشید کریمی مهر ضمن قدردانی از شرکت رنو برای حمایت و برگزاری این دوره‌ها بیان داشت: در راستای ارتقای کیفیت زنجیره فروش و خدمات پس از فروش و همسو با سایر عرضه کنندگان جهانی رنو، شرکت نگین خودرو درحال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» بنام Care 2.0 است. بدین منظور، جذب و پرورش پرسنل متخصص و حرفه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و مصمم هستیم با همکاری رنو ایران و برگزاری آموزشهای R-School گام موثری در نیل به این هدف برداریم.

جشن فارغ التحصیلی نگین خودرو (1)

وی افزود: همانگونه که اکنون شرکت نگین خودرو رهبر بازار فروش خودروهای وارداتی است، در سال 2019 و مطابق برنامه راهبردی شرکت، سرآمد در کیفیت خدمات و رضایت مشتریان نیز خواهیم شد و رشد 4.6 درصدی در رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در سه ماهه سوم سال 96 نسبت به دوره پیشین و کسب جایگاه بالاتر از متوسط صنعت، و همچنین رشد 2 درصدی رضایت مشتریان از خدمات فروش،  نوید حرکت در این مسیر روشن می باشد.

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت (جشنواره فرصت بهاری)

فروش نقدی و اقساطی محصولات نگین خودرو (بهمن 96)

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ فرصت های شغلی رنو در ایران 10 برابر می شود

برنامه رنو پارس برای توسعه قطعه سازان ایران

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی