پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باشگاه مشتریان کرمان موتور

باشگاه داری به سبک کرمان موتور / اولین گردهمایی اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور برگزار شد

کرمان موتور که در میان خودروسازان کشور از جمله برندهای خوش نام است، در سال های اخیر در حوزه مشتری مداری نیز جزو بهترین ها بوده است. به گزارش خبرنگار جوان خودرو از این رو در اقدامی ارزنده باشگاه مشتریان کرمان موتور با دعوت از حدود 60 نفر از مشتریان وفادار این برند به پیست […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۶

کرمان موتور که در میان خودروسازان کشور از جمله برندهای خوش نام است، در سال های اخیر در حوزه مشتری مداری نیز جزو بهترین ها بوده است.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

از این رو در اقدامی ارزنده باشگاه مشتریان کرمان موتور با دعوت از حدود 60 نفر از مشتریان وفادار این برند به پیست کارتینگ مجموعه آزادی تهران از حمایت انها تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه مشتریان کرمان موتور

در این برنامه مفرح که تنی چند از مدیران شرکت کرمان موتور نیز حضور داشتند، مشتریان وفادار این برند که از اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور نیز بودند، ساعاتی را میهمان کرمان موتور بودند. همچنین در این برنامه مفرح مسابقه کارتینگ نیز از طرف کرمان موتور ترتیب داده شد که به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد.

باشگاه مشتریان کرمان موتور

علی قلی زاده رئیس اداره تحقیق و توسعه رضایت مشتریان کرمان موتور نیز در گفت و گویی کوتاه پیرامون نحوه فعالیت باشگاه مشتریان کرمان موتور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور به بیش از 10 هزار عضو رسیده است. وی ادامه داد: علاقه مندان ی توانند برای عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور به سایت این رسمی این شرکت مراجعه کنند و با عضویت در این باشگاه از مزایای فراوانی برخودار شود. همچنین وی در خصوص مزایای عضویت در این باشگاه نیز به رسانه ها گفت: اعضای این باشگاه در رده هایی مثل طلایی، الماسی، نقره ای و برنزی رده بندی می شوند و به طبع هر یک از این رده ها مزایای خاصی برای مشتریان دارد.

باشگاه مشتریان کرمان موتور

قلی زاده در خصوص مزایای باشگاه مشتریان گفت: اولیوت در ثبت نام محولات جدید، تخفیف ویژه، تسریع در تحویل خودرو، خدمات پس از فروش و استفاده از امکانات رفاهی بخشی از امتیازات عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور است. وی در ادامه به ارتباط نزدیک با مشتریان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تجربه باشگاه مشتریان بسیار مثبت بوده است و ما از لحظه ثبت نام خودرو تا بعد از تحویل با مشتریان ارتباط مستقیم داریم. به همین دلیل توانسته ایم اطلاعات خوبی از موارد گوناگون مثل کیفیت را استخراج کنیم از نظر سنجی ها که بعد از ارجاع به مدیریات های مربوطه تبدیل به پروژه های بهبود شده است. علاقه مندان می توانند حتی بدون این که مالک یکی از محصولات کرمان موتور باشند هم در باشگاه مشتریان به آدرس WWW.Club.Kermanmotor.Com ثبت نام کنند.

 

 

معرفی هیوندای سانتافه 2019 / ترکیب جدید محبوب ترین مدل هیوندای نزد ایرانی ها

پرچمدار هیوندای در مسیر ایران/ هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بهتر بشناسیم

قیمت جدید لیفان 820 اعلام شد + مروری بر ویژگی ها و مشخصات فنی لیفان 820

پیش فروش هیوندای اکسنت (اسفند 96)

پیش فروش جک S3 (اسفند 96)

تحویل هیوندای های ثبت نامی کرمان موتور با قیمت قید شده در قرارداد

افتتاح سومین فروشگاه قطعات لوازم یدکی کرمان موتور

3 هیچ به نفع کره! اولین تست جمعی محصولات هیوندای کرمان موتور

یک بام و ۲ هوا!/ دلیل اختلاف قیمت هیوندای النترا کرمان موتور و آسان موتور چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی