پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رگال رپتور اسپایدر

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(4): رگال رپتور اسپایدر

رگال رپتور یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید موتورسیکلت‌های خاص در کلاس‌های چاپر و کروز فعالیت می‌کند. پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند : این برند به کیفیت بالا و مثال‌زدنی محصولات‌اش معروف است و در میان خود آمریکایی‌ها و یکی از پررونق‌ترین بازار موتورسیکلت‌ها در دنیا یعنی اسپانیا محبوبیت زیادی دارد. […]

امیر
یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶

رگال رپتور یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید موتورسیکلت‌های خاص در کلاس‌های چاپر و کروز فعالیت می‌کند.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند :

این برند به کیفیت بالا و مثال‌زدنی محصولات‌اش معروف است و در میان خود آمریکایی‌ها و یکی از پررونق‌ترین بازار موتورسیکلت‌ها در دنیا یعنی اسپانیا محبوبیت زیادی دارد. در واقع موتورسیکلت‌های رگال رپتور را می‌توان یکی از رقبای هارلی دیویدسون دانست، هرچند که شاید در این رقابت موفق نباشد! موتورسیکلت‌های وارد شده به ایران از این برند ساخته شعبه چینی رگال رپتور هستند و توسط شرکت سکان صنعت پارس پا به بازار داخلی ما گذاشته‌اند.

رگال رپتور اسپایدر

رگال رپتور اسپایدر

هدف اصلی این شرکت مونتاژ موتورسیکلت‌های خاص و سفارشی است و به همین دلیل هم موتورسیکلت‌های کلاس چاپر رگال رپتور را برای واردات انتخاب کرده‌است. کلاس چاپر را می‌توان از روی فاصله زیاد بین 2 محور و طراحی منحصربه‌فرد دسته فرمان تشخیص داد. گونه 250 سی‌سی آنها، در 4 تیپ بابر، اسپایدر، فالکن و دیتونا با تیراژ محدودی در ایران عرضه شده‌اند.

رگال رپتور اسپایدر

مدل اسپایدر رگال‌رپتور به یک پیشرانه 2 سیلندر مایع‌خنک با قدرت 17.5 اسب‌بخار و گشتاور 18 نیوتن‌متر مجهز شده‌است و از یک جعبه‌دنده دستی برای انتقال قدرت بهره می‌برد. این موتور با 180 کیلوگرم وزن در بیشینه سرعت به 120 کیلومتربرساعت می‌رسد. چهره جذاب و کلاسیک موتورهای چاپر یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از آنهاست. اسپایدر صفر کیلومتر در بازار ایران یافت می‌شود و قیمتی در حدود 20 میلیون تومان برای نمونه‌های صفرکیلومتر با توجه به رقبا و وضعیت بازار قابل توجیه به نظر می‌رسد.

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(3): هوندا کلیک

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(2):سی اف موتو 150cc

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران (1): باجاج بوکسر

از پیست تا خیابان / کمپانی موتورسیکلت سازی Indian

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

بررسی موتورسیکلت هیوسانگ GTR250 / مسافری از کره!

بررسی موتورسیکلت کی تی ام دوک 250 / ظاهر ناآرام با قلبی آرام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی