پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون وانا

فروش ون وانا و پیکاپ فوتون توسط نمایندگی های ایران خودرو

با توجه به ماهیت نزدیک پیکاپ فوتون و ون وانا به خودروهای سواری ایران خودرو، این شرکت تصمیم گرفته تا از این پس این 2 خودرو را که پیش از این توسط ایران خودرو دیزل به فروش می رفت، از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو و به مشتریان حقیقی عرضه کند. به گزارش ایکوپرس، الزامات […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶

با توجه به ماهیت نزدیک پیکاپ فوتون و ون وانا به خودروهای سواری ایران خودرو، این شرکت تصمیم گرفته تا از این پس این 2 خودرو را که پیش از این توسط ایران خودرو دیزل به فروش می رفت، از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو و به مشتریان حقیقی عرضه کند.

به گزارش ایکوپرس، الزامات و زيرساخت هاي فروش محصولات ايران خودرو ديزل در شبكه فروش ايران خودرو فراهم شده و برنامه فروش مربوطه نیز به زودي اعلام و در دسترس متقاضيان قرار خواهد گرفت.

بر اساس اين گزارش، پيكاپ جديد فوتون، محصول توليدي ايران خودرو ديزل، وانت باري پر قدرت و با قابلت آفرود، ‌كاربردی و خانوادگي كه مجهز به كيسه هواي ايمني راننده و سرنشين، موتور پر قدرت با ظرفيت 2400 سي سي و 130 اسب بخار و قابلیت چهار چرخ محرک است.

همچنين ون وانا ضمن داشتن ظاهری زيبا، از ايمني و فضاي داخل كابين و امكانات و قواي محركه خوبي نيز بهره مند است و اين خودرو علاوه بر امكان استفاده به عنوان خودروي شخصي، مي تواند به عنوان خودروی تشريفات، تاكسي شهري و بين شهري و آمبولانس نيز مورد استفاده قرار گیرد.

خیز خودروسازان برای تحول ناوگان حمل و نقل/ بررسی ون های تازه وارد بازار

ایران خودرو دیزل با سبدی کامل از محصولات سبک و سنگین/ پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

دنا پلاس در ناوگان پلیس کشور سنگال

عرضه محصولات جدید ایران خودرو در بازار کشور عراق

قیمت جدید رنو کپچر مشخص شد

صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 توسط ایران خودرو

تولید پژو 2008 همچنان ادامه دارد

خرید محصولات ایران خودرو از مراجع رسمی

ایکاپ الگویی در مشارکت بین المللی خودروسازان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی