پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای اکسنت

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 (ویژه نوروز 97)

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 توسط کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران و با سود مشارکت 18 درصد و تحویل مرداد 97 اعلام می شود. پیش فروش هیوندای اکسنت (فروردین 97) پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 (ویژه نوروز 97) : مشخصات فنی هیوندای اکسنت : اکسنت یک پیشرانه 1.6 لیتری […]

امیر
پنجشنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 توسط کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران و با سود مشارکت 18 درصد و تحویل مرداد 97 اعلام می شود.

پیش فروش هیوندای اکسنت (فروردین 97)

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 (ویژه نوروز 97) :

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 (ویژه نوروز 97)

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 (ویژه نوروز 97)

مشخصات فنی هیوندای اکسنت :

اکسنت یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر دارد که می تواند 128 اسب بخار نیرو تولید کند و گشتاورش هم به 156 نیوتن متر می رسد. این قدرت با استفاده از گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال می یابد. شاید یکی از ویژگی های اکسنت هم همین گیرباکس باشد زیرا هماهنگی خوبی با پیشرانه دارد. سیستم تعلق اکسنت نرم تر از سراتو عمل می کند و فرمان دقیقی دارد.

امکانات هیوندای اکسنت :

هیوندای اکسنت دارای تجهیزات ایمنی و رفاهی مثل سیستم های ترمز و پایداری EBD-VSM-ESC-TCS-ABS-OCS، فرمان با نیروی کمکی برقی با تنظیم ارتفاع/ دکمه های کاربردی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع دستی، روکش چرمی/ کمربند های پیش کشنده، آینه های تاشو برقی با گرمکن/ مه شکن جلو/ بالابرهای جلو وعقب برقی/ سانروف و کامپیوتر سفر/ کروز کنترل/ سیستم کمکی حرکت در سربالایی HAC است.

مقایسه هیوندای اکسنت کرمان موتور و کیا سراتو سایپا (2 هموطن از یک نگاه)

ورود هیوندای اکسنت به ناوگان تاکسیرانی + مشخصات اکسنت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی