پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-لوگو

تجليل از بانوان برتر گروه ایران خودرو در حوزه های مختلف

همايش گرامي داشت مقام زن و نقش آفريني زنان در اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال با تجليل از بانوان برتر گروه صنعتي ایران خودرو در حوزه هاي مختلف برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس : اين مراسم با حضور زهرا شجاعي مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در […]

امیر
چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

همايش گرامي داشت مقام زن و نقش آفريني زنان در اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال با تجليل از بانوان برتر گروه صنعتي ایران خودرو در حوزه هاي مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

اين مراسم با حضور زهرا شجاعي مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در دولت های هفتم و هشتم، راضیه لک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی، ناهيد خداكرمي عضو و رئیس کمیته سلامت شوراي اسلامی شهر تهران، پریچهر سلطانی مشاور امور زنان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، تعدادی از کارآفرینان زن برتر در حوزه صنعت و جمعي از مديران ارشد ايران خودروبرگزار شد.

نادره رضایی مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی گزارشي از عملکرد گروه صنعتي ايران خودرو در  حوزه مسئولیت های اجتماعی وحمايت از زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم ارايه کرد.

وی همچنين برنامه هاي آينده اين خودروساز را درحمايت از زنان كارآفرين در مناطق محروم كه مسوولانه درحوزه توليد فعاليت مي كنند، براي حضار تببين کرد.

در اين مراسم زهرا شجاعي استاد دانشگاه در سخناني ضمن تببين مقام و منزلت زنان در جامعه، موقعيت زنان را بيانگر ميزان توسعه جوامع دانست و گفت: هر میزان رشد شاخص هاي اقتصادي كشوري بالا باشد اما زنان در ساختار سياست و اقتصاد حضور نداشته باشند آن جامعه توسعه يافته به حساب نمي آيد.

وي افزود: حقوق زنان در همه بخش ها از خانواده تا جامعه و عرصه هاي مختلف بايد محفوظ باشد.

این فعال حوزه زنان ياد آورشد: قصد ما از پرداختن به موضوع زنان درقالب نهاد سازي و اقتصاد روز است و باید يك نگرش درست و توجه خاص به زنان جامعه شود.

وي بر بازنگري برخي از قوانين در امور زنان تاكيد كرد و اظهارداشت: به دليل حساسيت و ویژگی هایی که زنان در جامعه دارند هم می توانند منشا رشد، توسعه و پیشرفت و موفقیت باشند هم ممکن است از این ناحیه آسیب ببینند. باید دقت کنیم که از آنان، دشمنان برای تخریب حکومت استفاده نکنند.

شجاعي خاطر نشان ساخت: به دلیل جامعیت و الگو بودن حضرت فاطمه زهرا (س) ولادت اين حضرت به عنوان روز مادر در نظر گرفته شده است. ما حضرت را درست نشناختیم و باید نگاه دیگری به این بانوی بزرگ داشته باشیم.

اين استاد دانشگاه تاكيد كرد:  آنقدر در مراسم ها و محافل ما این حضرت را دور از دسترس مطرح کردند که مادران و دختران جوان ما فکر می كنند که ما نمی توانیم این مسیر را برویم و می روند به سراغ الگوهای دیگر و باید این شخصیت های مقدس را در قالب الگوهای قابل دسترس و  قابل تبعیت مطرح کنیم.

وي افزود: باید نقش کارآفرینی حضرت زهرا (س) را به جامعه امروزي معرفی و نقش مشارکت سیاسی ایشان را تدوین کنیم.

گفتني است، در این مراسم از كارآفرينان برتر حوزه صنعت، معدن و تجارت تجليل شد. گروهي از كودكان سندرم داون و اوتيستیک در قالب گروه موسيقي هنرنمايي كردند. همچنين در حاشيه اين مراسم زنان كارآفرين سرپرست خانوار، توان یابان و زنان روستایی كشور محصولات خود را در بازارچه خیریه “احسان و نیکوکاری” به نمايش گذاشتند.

تامین قطعات محصول جدید ایران خودرو در سال جدید

کسب نشان درخشان سبز رنو توسط ایران خودرو

آغاز جشنواره خدمات نوروزی امداد خودرو ایران خودرو

بهبود و پیشرفت رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی