پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت خودران پرنده بنلی

موتورسیکلت خودران پرنده با بنلی می آید

با شنیدن خبر آمادگی ‌شرکت بنلی برای تولید موتورسیکلت خودران پرنده، شاید تصور کرده باشید که این خبر چیزی جز دروغ معروف سیزده نباشد. اما باید بدانید که اتفاق کاملا مبتنی بر واقعیت بوده و این هدف در آینده نزدیک محقق خواهد شد.  شرکت هولدینگ خودروسازی جیلی در حال حاضر مالکیت سهام عمده و مدیریتی شرکت بنلی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

با شنیدن خبر آمادگی ‌شرکت بنلی برای تولید موتورسیکلت خودران پرنده، شاید تصور کرده باشید که این خبر چیزی جز دروغ معروف سیزده نباشد. اما باید بدانید که اتفاق کاملا مبتنی بر واقعیت بوده و این هدف در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

 شرکت هولدینگ خودروسازی جیلی در حال حاضر مالکیت سهام عمده و مدیریتی شرکت بنلی را در اختیار دارد. جیلی در عین به عنوان حال مالک  ۱۰۰‎ درصد سهام شرکتهای خودروساز ولوو سوئد، تاکسی‌ لندن انگلستان، ۴۹.۹‎ درصد سهام پروتون مالزی، لوتوس انگلستان و در عین حال بزرگترین سهامدار شرکت دایملر به عنوان تولید کننده خودروهای مرسدس بنز با سهام حدوداً ۱۰‎ درصد شناخته می شود.

شرکت جیلی اخیراً در اواخر سال ۲۰۱۷ طی یک‌ سرمایه گذاری جذاب و متهورانه اقدام به خرید ۱۰۰‎٪ سهام یک شرکت آمریکایی تولید کننده خودرو پرنده با نام Terrafugia کرده و قطعا‌ً رویای پرواز خودروها بسیار زودتر از آنچه قابل انتظار است تحقق خواهد یافت. همچنین در زمینه وسایل نقلیه خودران با توجه به نیاز اولیه این صنعت به اینترنت نسل پنجم ۵G  که در بسیاری از کشورها طی سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، شرکت جیلی نیز شروع به تولید خودروهای خودران  از سال ۲۰۱۹ خواهد کرد.

با توجه به مجموعه عوامل ذکر شده و سیاست گذاری های شرکت  Geely قطعاً به زودی شاهد اجرایی شدن پروسه تولید موتورسیکلت های خودران و پرنده در شرکت Benelli به عنوان بازوی اجرایی شرکت Geely در صنعت موتورسیکلت خواهیم بود.

 

موتور ژوپیتر ، جانشین لایق ویگو 110

بررسی موتورسیکلت بنلی TNT250 / ایتالیایی چینی شده!

اسکی روی آب!/ بررسی جت اسکی های هیجان انگیز بازار

بلک مارلین منصوری ، فراریِ جت اسکی‌ ها !

همه‌چیز درباره خودروهای رپلیکا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی