پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا استینگر

کیا استینگر جایزه بهترین طراحی را به خانه برد/ کره ای ها جوایز ((رد دات)) را درو کردند

جایزه طراحی «رد دات» یکی از معتبرترین جوایز طراحی محصولات در سراسر دنیاست. این جایزه در بخش‌های مختلفی اهدا می‌شود و امسال ۶۳۰۰ محصول از ۵۹ کشور در این رقابت حضور داشتند و در جریان این رقابت، کیا استینگر عنوان «بهترین بهترین‌ها» را در بخش طراحی حمل‌و‌نقل کسب کرد. جایزه رد دات در بخش بهترین خودرو به شرکت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

جایزه طراحی «رد دات» یکی از معتبرترین جوایز طراحی محصولات در سراسر دنیاست. این جایزه در بخش‌های مختلفی اهدا می‌شود و امسال ۶۳۰۰ محصول از ۵۹ کشور در این رقابت حضور داشتند و در جریان این رقابت، کیا استینگر عنوان «بهترین بهترین‌ها» را در بخش طراحی حمل‌و‌نقل کسب کرد.

جایزه رد دات در بخش بهترین خودرو به شرکت کیا رسید. خودروی استونیک در بخش کراس‌اورهای فشرده و نسل سوم پیکانتو که کوچک‌ترین محصول کیا به‌شمار می‌آید، در بخش‌ خودروهای شهری توانستند جایزه طراحی رد دات را از آن خود کنند و خودروی استینگر نیز عنوان «بهترین بهترین‌ها» را در بخش طراحی حمل‌و‌نقل کسب کرد.

هیوندایی کنا در بخش آفرود و شاسی‌بلند جایزه بهترین طراحی را برد و خودروی «نکسو» نیز در بخش‌ فرعی این رقابت موفق به کسب جایزه شد. پیتر شرایر مدیر طراحی کیا در این خصوص گفت: «تیم طراحی جهانی ما باید بسیار مفتخر باشند که برای چهارمین بار جایزه معتبر رددات را می‌برند.» خودروی استینگر در مرکز طراحی اروپایی کیا در فرانکفورت آلمان طراحی شده است.

به گزارش اتوموتیو ورلد-منبع : دنیای اقتصاد

کیا استینگر برگ برنده کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۷

بهترین خودروهای سال 2018 در سگمنت های مختلف

ایمن ترین ایرلاین های جهان را بشناسید/ 2017 ایمن ترین سال تاریخ هواپیمایی

میسایل ، از جواهرسازی تا رکورد سریع‎ترین خودرو دنیا

صدر نشین بازار نیسان / ایکس تریل پرفروش ترین SUV نیسان

افتخار آفرینی ولوو در نمایشگاه ژنو 2018/ ولوو XC40 بهترین خودرو اروپا شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی