پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Renault_Symbol_رنو سیمبل_1

رنو سیمبُل پیش فروش خواهد شد.

مدیر بازاریابی نگین خودرو اعلام کرده است پیش‌فروش رنو سیمبُل طی روزهای آتی آغاز خواهد شد. شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو در زمینه عرضه رنو سیمبُل به بازار ایران گفت:” به‌زودی از رنو سیمبُل به‌عنوان یک سدان اقتصادی اروپایی با امکانات فراوان رونمایی خواهد شد و پس از آن شرایط فروش این خودرو با قیمتی […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

مدیر بازاریابی نگین خودرو اعلام کرده است پیش‌فروش رنو سیمبُل طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو در زمینه عرضه رنو سیمبُل به بازار ایران گفت:” به‌زودی از رنو سیمبُل به‌عنوان یک سدان اقتصادی اروپایی با امکانات فراوان رونمایی خواهد شد و پس از آن شرایط فروش این خودرو با قیمتی در حدود ۷۰ میلیون تومان اعلام خواهد شد.”
رنو سیمبُل خودرویی سدان به طول بدنه ۴.۳۵ متر و فاصله محوری ۲.۶۳ متر است. این خودرو فضای داخلی مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند ضمن آنکه ابعاد بدنه و فضای داخلی آن بزرگ‌تر از رنو کپچر  است. شرکت رنو فرانسه مدل سیمبُل را باهدف پوشش بخشی از نیاز بازار به خودروهای سدان طراحی و تولید می‌کند و در آن تلاش شده با افزودن امکانات رفاهی، طیفی از خریداران را که به خودروهای خانوادگی نیاز دارند و امکاناتی بیش از یک سدان معمولی می‌خواهند به خود جلب کند.

شکوهی در زمینه امکانات رفاهی رنو سیمبُل گفت:” برای ورود به بازار ایران ما مدل فول رنو سیمبُل را در نظر گرفته‌ایم و به این ترتیب این خودرو با بیشترین آپشن‌های رفاهی و با ایمنی بالا روانه بازار ایران خواهد شد.” رنو سیمبُل مجهز به سیستم ترمز ABS و EBD است ضمن آنکه برای آسایش بیشتر در جاده‌ها، به‌طور استاندارد مجهز به کروز کنترل و محدودکننده سرعت نیز شده است. علاوه بر این، سیمبُل با سیستم  تشخیص و هشدار وجود موانع در عقب خودرو عرضه می‌شود. Renault_Symbol_رنو سیمبل_1 در نمای خارجی، سیمبُل سبک طراحی محصولات جدید رنو را دنبال می‌کند. این خودرو با هفت رنگ مختلف بدنه در ایران عرضه خواهد شد ضمن آنکه به‌صورت استاندارد سیستم روشنایی چراغ‌ها در روز (Day Light)، مه شکن جلو و عقب و رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی بر روی آن نصب خواهد شد. رنو سیمبُل از موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپه بهره می‌برد که توان تولیدی آن ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور آن ۱۴۵ نیوتون متر است حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است. یکی از مهم‌ترین مزایای سیمبُل در زمینه راحتی و آسایش در زمان رانندگی، گیربکس اتوماتیک آن است. این خودرو به‌صورت استاندارد از گیربکس چهار سرعته اتوماتیک باقابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک) بهره می‌برد.

Renault_Symbol_رنو سیمبل_1 رنو سیمبُل در بازار خودرو ایران رقبایی همچون تویوتا یاریس و هیوندای اکسنت دارد که هر دو مدل نیز در بازار ایران عرضه می‌شوند. شکوهی در پایان در زمینه شرایط عرضه این خودرو گفت:” این خودرو با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتری از سوی نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران عرضه خواهد شد. قیمت تقریبی این خودرو ۷۰ میلیون تومان است و فروش مشارکتی آن به‌زودی آغاز می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها انجام شده، نخستین نمونه‌های سیمبُل طی سه تا چهار ماه وارد بازار ایران خواهد شد.”

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت نگین خودرو مراجعه نمایید.

رنو جز سه شرکت بزرگ تولید کننده خودرو در ایران خواهد شد.

هشدار رنو پارس به نگین خودرو

تمایل رنو برای خرید سهام پارس خوردو

جایگاه رنو ساندرو در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی