پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی ام و ix3 برقی

بی ام و ix3 برقی رونمایی شد

شاسی بلند جدید با نام بی ام و ix3 برقی که در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شده است از دو نسل متفاوت خودرو های بی ام و از سریx3 و i می باشد. طبق رسم خودروهای سری i، المان های آبی رنگ در برخی نقاط بدنه به چشم می خورند. کناره های خودرو، جلو پنجره […]

امیر
شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

شاسی بلند جدید با نام بی ام و ix3 برقی که در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شده است از دو نسل متفاوت خودرو های بی ام و از سریx3 و i می باشد.

طبق رسم خودروهای سری i، المان های آبی رنگ در برخی نقاط بدنه به چشم می خورند. کناره های خودرو، جلو پنجره مشبک کلیوی که این بار با فرم پیوسته به نوعی ساختار شکننانه ظاهر شده و همچنین قسمت تحتانی سپر عقب میزبان این رنگ هستند.

رنگ بدنه استفاده شده در نمونه مورد نمایش، Moonstone نام دارد که با توجه به مات بودنش در کنار رینگ های متفاوت و جذاب ظاهری نسبتاً آینده نگرانه برای این شاسی بلند پدید می آورند. هنوز تصاویری از داخل کابین منتشر نشده اما امیدواریم در مدل تولیدی، حوالی سال 2020 میلادی عرضه خواهد شد، کابینی متفاوت با نسخه عادی X3 ببینیم.

بی ام و ix3 پلاهین هیبرید

قلب این خودرو متشکل از نسل پنجم پیشرانه های الکتریکی ب ام و و نسخه چهارم باتری های تولید شده توسط شرکت کره ای سامسونگ با طرفیت 70 کیلووات ساعت است. این مجموعه قدرتی معادل با 270 اسب بخار را در اختیار چرخ ها می گذارد که بیشتر از نسخه غیر برقی این خودرو یعنی X3 xDrive30i است.

iX3 با هر بار شارژ قادر به طی مسافتی 400 کیلومتری خواهد بود. لازم به ذکر است که به لطف پیشرفت های صورت گرفته در صنعت ساخت خودروهای الکتریکی، به واسطه ایستگاه های شارژ سریع ب ام و باتری این خودرو تنها در ظرف 30 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

در پایان گفتنیست که بی ام و iX3 در حال حاضر تنها یک مدل کانسپت و غیر قابل فروش است، بنابراین علاقه مندان باید تا سال 2020 چشم به راهش بنشینند.

منبع : دیجیاتو

فل فل نبین چه ریزه!/ بررسی ب ام و سری 2 کانورتیبل

ب ام و X2 / پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (3)

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

آزمایش فنی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی برقی در پیست + عکس

فیسکر با خودروی تمام برقی E-Motion اغواگری می کند

معرفی شورولت کوروت GXE برقی/ عضلانی معروف بی سر و صدا قدرت نمایی می کند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی