پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش سایپا ویژه نیمه شعبان

فروش اینترنتی محصولات سایپا (ویژه نیمه شعبان)

گروه خودروسازي سايپا به مناسبت نيمه شعبان و سالروز ميلاد منجي عالم بشريت حضرت امام مهدي (عج) فروش ويژه و اينترنتي محصولات خود را از 11 ارديبهشت ماه سال جاري آغاز مي كند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : در اين طرح، فروش تمام خودروهاي گروه سايپا با قيمت قطعي […]

امیر
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

گروه خودروسازي سايپا به مناسبت نيمه شعبان و سالروز ميلاد منجي عالم بشريت حضرت امام مهدي (عج) فروش ويژه و اينترنتي محصولات خود را از 11 ارديبهشت ماه سال جاري آغاز مي كند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

در اين طرح، فروش تمام خودروهاي گروه سايپا با قيمت قطعي و به صورت تحويل فوري ارائه مي شود. همچنين به منظور رفاه حال مشتريان، ارائه تسهيلات با بازپرداخت مناسب و بدون ضامن در نظر گرفته شده است و در صورت تكميل ظرفيت، ثبت نام و فروش متوقف خواهد شد.
در اين طرح تمامي خودروهاي توليدي با برند شركت هاي گروه خودروسازي سایپا شامل: سايپا، پارس خودرو، سايپاكاشان، بن رو، سايپاديزل و زامياد عرضه مي شود و متقاضيان جهت ثبت نام به سايت اينترنتي گروه خودروسازي سايپا به نشاني: www.saipacorp.com ويا همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به شبكه نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سایپا در سراسر كشور مراجعه كنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی