پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن

مک لارن به سمت تولید خودرو شاسی بلند نخواهد رفت

شرکت انگلیسی مک لارن که به کار تولید خودروهای لوکس و جذاب مشغول است در جدیدترین اظهار نظر گفته که به سمت تولید خودروهای شاسی بلند نخواهد رفت. آقای جولیان نش (Jolyon Nash) مدیر بخش فروش و بازاریابی مکلارن در حاشیه نمایشگاه خودروی پکن در گفتگو با سایت موتوروان (Motor1.com) به DNA واضح این کمپانی […]

امیر
دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرکت انگلیسی مک لارن که به کار تولید خودروهای لوکس و جذاب مشغول است در جدیدترین اظهار نظر گفته که به سمت تولید خودروهای شاسی بلند نخواهد رفت.

آقای جولیان نش (Jolyon Nash) مدیر بخش فروش و بازاریابی مکلارن در حاشیه نمایشگاه خودروی پکن در گفتگو با سایت موتوروان (Motor1.com) به DNA واضح این کمپانی اشاره نموده و افزوده که تمامی مدل های تولیدی باید دارای این DNA باشند.

مک لارن

آقای نش در این باره گفته:

ما با قالبی که شامل سری اسپرت و سری سوپر اسپرت است، راحت هستیم و من فکر نمی کنم در آینده این قالب زیاد تغییر کند. در مکلارن همه به وضوح این مساله را پذیرفته اند.

بخشی از موفقیت ما به دلیل خصوصیات بارزی که الان یک مکلارن دارد، حاصل شده است. تمامی ساخته های مکلارن باید دارای این DNA باشند؛ وزن سبک و نصب موتور در قسمت میانی بدنه اتومبیل های اسپرت و سوپر اسپرت فاکتورهای اصلی این DNA هستند. هر خودرو باید این ویژگی ها را به ارث برده و هنگام راندن لذت بخش باشد.

آقای نش در ادامه صحبت های خود اضافه کرده که اگر مک لارن یک اتومبیل عادی و متداول تولید کند، یک توافق نانوشته با مشتریانی را که پیشتر سایر محصولات این کمپانی را خریداری کرده اند، نقض می کند. وی در این رابطه افزوده:

مک لارن

اگر ما یک اتومبیل شاسی بلند بسازیم، نمی توانیم انتظاراتی را که از یک مک لارن وجود دارند، برآورده کنیم. مدیران و سهامداران نیز چنین تفکری دارند. در حال حاضر ما قصد داریم بر روی مدل های تولیدی کنونی تمرکز نموده و یک بازگشت خوب داشته باشیم. تا زمانی که این بازگشت مسیر خوبی را طی کند، نیازی به ریسک کردن نخواهیم داشت.

در این گفتگو آقای نش درباره خودروهای برقی نیز اظهار نظر کرده و گفته که مک لارن به منظور ارزیابی پتانسیل های این دسته از وسایل نقلیه قبلا یک پروتوتایپ الکتریکی توسعه داده بود. در تست های انجام شده، وزن زیاد باتری و مسافت قابل پیمایش به عنوان یک عامل بازدارنده برای دستیابی به عملکردی مناسب شناخته شده اند.

به اعتقاد آقای نش اگر تکنولوژی پیشرانه های برقی به اندازه ای پیشرفت کند که بتوان اتومبیلی با خصوصیات ذاتی مک لارن ساخت، در آن صورت احتمال عرضه یک خودروی الکتریکی اسپرت توسط این کمپانی انگلیسی وجود خواهد داشت.

مک لارن معرفی می کند/ مک لارن Senna در نمایشگاه پکن

در خط تولید مک لارن چه می گذرد؟

سوپر اسپرت تمام الکتریکی مک لارن از راه می‌رسد

ماجرای خرید مک لارن توسط اپل

مک لارن از خودروی 570S Sprint رونمایی کرد

نیمی از اتومبیل های هیبریدی مک لارن تا شش سال دیگر از راه می رسند

فروش تمامی دستگاه های مک لارن 675LT اسپایدر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی