پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه_بین المللی_مشهد

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد هفته آینده آغاز می شود

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو صنایع وابسته مشهد از تاریخ تا ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه 94 در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 30هزار مترمربع و در سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، فردوسی و تالارهای B1، B2، C و عطار و همچنین فضای باز نمایشگاه مشهد برگزار […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو صنایع وابسته مشهد از تاریخ تا ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه 94 در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار خواهد شد.

    این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 30هزار مترمربع و در سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، فردوسی و تالارهای B1، B2، C و عطار و همچنین فضای باز نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد، 150 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را جهت بازدید علاقه‌مندان به نمایش خواهند گذاشت.

    بنا بر این گزارش، در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، فارس، اصفهان، گیلان، قزوین و کرمان حاضر خواهند بود. به علاوه نمایندگانی از شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، آلمان، انگلیس و ایتالیا نیز در این نمایشگاه بین‌المللی حاضر خواهند بود.

    زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه متنوع است تا بتواند طیف وسیعی از نیازهای بازدیدکنندگان را پوشش دهد و شامل خودروهای سواری، ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی و حمل‌ونقل، قطعات موتوری، جلوبندی، تعلیق، قطعات الکترونیکی و باتری، قطعات لاستیکی، روغن‌ها و روان‌سازها، رینگ و لاستیک و سیستم‌های صوتی، ردیاب و امنیتی است.

    پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد روز 26 مردادماه افتتاح خواهد شد.

    اخبار مربوط به ورود خودرو سازان خارجی

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی