پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان_CS35_سایپا

فروش خودروهای EADO و CS35 با تسهیلات ویژه توسط سایپا

مدیرعامل شرکت بازرگانی خودرو سایپا (ستکو) در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از فروش محصولات EADO و CS۳۵ با تسهیلات ویژه خبر داد. فرامرز طاهری بابیان اینکه به مناسب آغاز نمایشگاه خودرو مشهد، این محصولات با قیمت سال گذشته به‌صورت نقدی فروخته می‌شود افزود: در کنار فروش نقدی، علاقه مندان می‌توانند از 40 تا 50 […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت بازرگانی خودرو سایپا (ستکو) در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از فروش محصولات EADO و CS۳۵ با تسهیلات ویژه خبر داد.

    فرامرز طاهری بابیان اینکه به مناسب آغاز نمایشگاه خودرو مشهد، این محصولات با قیمت سال گذشته به‌صورت نقدی فروخته می‌شود افزود: در کنار فروش نقدی، علاقه مندان می‌توانند از 40 تا 50 میلیون تسهیلات نیز برای خرید محصولات چانگان اقدام کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز از تامین آپشن های تیونینگ و قطعات جانبی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی دیگر از سرفصل‌های اصلی فعالیت‌های شرکت ستکو نام برد و افزود: این شرکت تاکنون قطعات جانبی تیونینگ بخش عمده‌ای از محصولات سایپا را روانه بازار کرده و در آینده این سبد محصولات گسترش بیش‌تری نیز خواهد یافت.

    eado-ایدو-سایپا-چانگان

    چانگان EADO

    به گفته وی تمامی آپشن ها با 12 درصد تخفیف در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد فروخته می‌شود.

    طاهری در ادامه نیز درباره خرید خودروهای کارکرده از سوی ستکو نیز گفت: خرید خودروهای دست‌دوم محصولات سایپا از مشتریان این شرکت توسط نمایندگی‌ها و بازسازی کیفی و فنی آن‌ها نیز یکی دیگر از سرفصل‌های فعالیت ستکو است.

    به گفته وی بر اساس این طرح نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور آماده خریداری خودروهای دست دو مشتریان و تعویض آن‌ها با خودروهای صفرکیلومتر در ازای دریافت مابه‌التفاوت هستند.

    اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 94

    مدیا موتوز از ام جی GS رونمایی کرد.

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    کیوسک مطبوعاتی