پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه_بین المللی_مشهد

افتتاح نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 94

یازدهمین نمایشگاه بین اللمللی خودرو و قطعات وابسته مشهد با حضور مسئولین وزارت صنایع و استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه خودرو مشهد افتتاح شد. نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد در روزهای 26 تا 30 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 30هزار مترمربع […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

یازدهمین نمایشگاه بین اللمللی خودرو و قطعات وابسته مشهد با حضور مسئولین وزارت صنایع و استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه خودرو مشهد افتتاح شد.

    نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد در روزهای 26 تا 30 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 30هزار مترمربع و در سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، فردوسی و تالارهای B1، B2، C و عطار و همچنین فضای باز نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد، 150 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را جهت بازدید علاقه‌مندان به نمایش خواهند گذاشت. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، فارس، اصفهان، گیلان، قزوین و کرمان حاضر خواهند بود. زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه متنوع است تا بتواند طیف وسیعی از نیازهای بازدیدکنندگان را پوشش دهد و شامل خودروهای سواری، ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی و حمل‌ونقل، قطعات موتوری، جلوبندی، تعلیق، قطعات الکترونیکی و باتری، قطعات لاستیکی، روغن‌ها و روان‌سازها، رینگ و لاستیک و سیستم‌های صوتی، ردیاب و امنیتی است.

    اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

    شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 94:

    شرکت_کنندگان_نمایشگاه_بین المللی_خودرو_مشهد

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی