پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قرعه کشی مدیران خودرو

شانس برنده شدن ام وی ام 110 با خرید محصولات مدیران خودرو در شرایط فروش ماه رمضان

مشتریان مدیران خودرو با خرید هریک از محصولات چری و ام وی ام در شرایط فروش ماه مبارک رمضان، می تواند شانس برنده شدن خود در قرعه کشی یک دستگاه ام وی ام 110 جدید را بدست بیاورند. شرکت مدیران خودرو تولید کننده محصولات برند MVM  و CHERY که بعنوان بزرگترین خودرو ساز بخش خصوصی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

مشتریان مدیران خودرو با خرید هریک از محصولات چری و ام وی ام در شرایط فروش ماه مبارک رمضان، می تواند شانس برنده شدن خود در قرعه کشی یک دستگاه ام وی ام 110 جدید را بدست بیاورند.

شرکت مدیران خودرو تولید کننده محصولات برند MVM  و CHERY که بعنوان بزرگترین خودرو ساز بخش خصوصی حال حاضر در ایران مطرح است، با برگزاری کمپین ویژه خود در ماه مبارک رمضان جوایز ویژه ایی برای خریداران محصولات خود تعیین کرده است.

بنابر اعلام واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، مشتریان با خرید هریک از محصولات این شرکت از برند CHERY در قرعه کشی سه بلیط سفر به برزیل شرکت داده خواهند شد.

همچنین هر یک از خریداران انواع محصولات برند MVM با نهایی کردن خرید خود در ماه مبارک رمضان با خرید یکی از محصولات این برند در قرعه کشی جایزه بزرگ ماه مبارک رمضان شامل یک دستگاه خودرو MVM 110S شرکت داده خواهند شد و به قید قرعه به یکی از خریداران این خودرو تقدیم شود.

شرکت مدیران خودرو همچنین در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه و همچنین ساعات بعد از افطار نیز پذیرای بازدید کنندگان محصولات خود در سراسر نمایندگی های مجاز خود خواهد بود و به پاس حضور بازدیدکنندگان در محل نمایندگی ها به قید قرعه جایزه‌ایی به بازدید کنندگان اعطا خواهد کرد.

این کمپین همزمان با ماه مبارک رمضان از روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار خواهد بود و هر یک از خریداران با نهایی کردن خرید خود در این ایام می‌تواند شانس برنده شدن هر یک از جوایز تعیین شده را داشته باشد.

شرکت مدیران خودرو در طول سال های اخیر کمپین های مختلفی اجرا کرده است و جوایز متفاوتی را به خریداران و شرکت کنندگان در این کمپین ها تقدیم کرده است. سفر به چین، سفر به روسیه و … با جوایز مختلف از جمله کمپین های موفق اجرا شده در مدیران خودرو بوده است.

علاقه مندان میتوانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط فروش به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه نمایند.

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت در قلمرو هاچ بک کراس‌ها

خرید چری تیگو 7 ، سود آور است یا خیر؟

چری تیگو 5 فیس لیفت دارای کلیه استانداردهای لازم است

تجربه یک روز بي دردسر با MVM 110S

استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در توسعه خط تولید مدیران خودرو

قیمت جدید محصولات چری اعلام شد

افتتاح خطوط تولید جدید مدیران خودرو در ماههای آتی

ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان

گزارش تست جاده 2000 کیلومتری با MVM X22 و MVM X33S

راه حلی ارزان قیمت برای شهرهای شلوغ/ بررسی ام وی ام 110 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی