پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن 720 s (3)

مک لارن S 720 با دیزاین carlex

خودروی مک لارن 720 s به صورت فابریک از طراحی خاص کابین همراه با قطعات فیبر کربنی برخوردار است. اکنون شرکت پولیش و طراحی کابین به نام Carlex از یک طراحی جذاب برای این خودرو رو نمایی کرده است. کار کردن بر روی یک خودروی سوپر اسپرت که از طراحی داخلی مدرنی برخوردار است, شاید […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۷

خودروی مک لارن 720 s به صورت فابریک از طراحی خاص کابین همراه با قطعات فیبر کربنی برخوردار است. اکنون شرکت پولیش و طراحی کابین به نام Carlex از یک طراحی جذاب برای این خودرو رو نمایی کرده است.

مک لارن 720 s (2)

کار کردن بر روی یک خودروی سوپر اسپرت که از طراحی داخلی مدرنی برخوردار است, شاید امری دشوار به نظر بیاید. اما کمپانی Carlex  اخیرا از یک طراحی داخلی هنرمندانه رو نمایی کرده است که هارمونی فوق العاده ای دارد. این شرکت از رنگ بندی بنفش روشن با تودوزی فوق العاده ظریف و پیچیده استفاده کرده است. چرم بنفش روشن همراه با رگه های سفید کنتراست شده با نخ های سفید دوخته شده, هماهنگی چشم نوازی را در فضای کابین ایجاد کرده است.

مک لارن 720 s (5)

هم چنین تمامی قطعات فیبر کربنی فضای داخلی بدون تغییر باقی مانده است. در قسمت بیرونی خودرو از یک باله عقب جدید و سقف و کاپوت کاستوم شده فیبر کربنی MSO استفاده شده است.

مک لارن 720 s (6)

بر روی بدنه طرح هایی از بال پرنده کشیده شده است که به گفته کمپانی بر گرفته از داستان های اساطیری قرن هجدهم است. علاوه بر این این خودرو از موتور 4 لیتری 8 سیلندر با 710 اسب بخار قدرت و 568 پوند بر فوت (770 نیوتن متر) گشتاور و 0 تا 100 2.7 ثانیه ای بهره می برد. در این خودرو از گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده شده است. سرعت نهایی مک لارن 720 s 341 کیلومتر بر ساعت است. قسمت هایی از فضای کابین که توسط کمپانی Carlex مورد تغییر قرار گرفته است  شامل: روکش صندلی ها, فرمان , پنل درها, قاب کنسول وسط, داشبورد, کف خودرو و سقف خودرو است.

مک لارن 720 s (7)

کمپانی Carlex علاوه بر این بر روی چند خودروی دیگر هم مشغول کار است. یکی از این خودرو ها رولز رویس فانتوم است که برای طراحی داخلی آن از 1 کیلوگرم نقره استفاده شده است. از دیگر پروژه های این شرکت می توان به چلنجر هلکت و مینی اشاره کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

خودروی فرمول 1 ایرتون سنا فروخته شد

رونمایی غیرمنتظره از مک‌لارن سنا

در خط تولید مک لارن چه می گذرد؟

مروری بر زندگی ایرتون سنا راننده افسانه ای فرمول 1 به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد در گذشت وی

سوپر اسپرت تمام الکتریکی مک لارن از راه می‌رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی