پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG

مرسدس بنز AMG GT S رودستر برای فصل بهار آماده می شود

فصل بهار است و چه زمانی بهتر از معرفی مرسدس بنز AMG GT S رودستر. این رودستر با شاسی فضایی سبک وزن آلومینیومی، موتور 8 سیلندر خورجینی بای توربو، گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و تعلیق اسپرت، فقط لبخند را بر لبان راننده می نشاند و بس. نسخه S از این رودستر، با تغییرات ظاهری […]

امیر
پنجشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۷

فصل بهار است و چه زمانی بهتر از معرفی مرسدس بنز AMG GT S رودستر. این رودستر با شاسی فضایی سبک وزن آلومینیومی، موتور 8 سیلندر خورجینی بای توربو، گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و تعلیق اسپرت، فقط لبخند را بر لبان راننده می نشاند و بس.

نسخه S از این رودستر، با تغییرات ظاهری جزئی نسبت به AMG GT استاندارد، از آن متمایز می شود که از آن جمله باید به سپر با طراحی جدید، رینگ های اسپرت، و تزیینات مشکی رنگ در گوشه و کنار بدنه اشاره نمود.

مرسدس بنز AMG GTدر زیر کاپوت کشیده این رودستر، موتور 8 سیلندر بای توربو 4 لیتری ساخت AMG قرار دارد که می تواند 522 اسب بخار نیرو و 670 نیوتون متر گشتاور را تولید کند که از دور 1900 تا 5000 دور در دقیقه قابل حصول است.

کابین مرسدس بنز AMG

این رودستر نیرومند می تواند در 3.8 ثانیه، از صفر به یکصد کیلومتر بر ساعت برسد و در نهایت تا 308 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد تا یکی از سریعترین رودسترهای حال حاضر دنیا باشد. اما این نیرومحرکه نیرومند با دانش مهندسین AMG فقط و فقط 11.5 لیتر سوخت را در یکصد کیلومتر مصرف می کند و انتشار آلاینده های آن نیز به 262 گرم در هر کیلومتر می رسد که برای سوپراسپرتی با این مشخصات، تحسین بر انگیز است.

مرسدس بنز AMGکابین این مرسدس بنز نیز با طراحی خارق العاده اش، در زمان ورود به بازار توانست جوایز متعددی را از آن خودش کند و حالا همین طراحی بدون تغییر به نسخه S نیز راه یافته است. کنسول میانی شیب دار آن، حس یک باله را به سرنشینان منتقل می کند ضمن اینکه از ارگونومی فوق العاده ای بهره می برد. خریدار می تواند کابین GT S را در انواع مختلف چرم با رنگ های مخلف و تزیینات دلخواه سفارش دهد تا بی مانند باشد.

بررسی مرسدس بنز G_CLASS 2019

ملاقات با مرسدس بنز S کلاس کلاسیک / پلی از کلاسیک به مدرنیته

پلیس بازنشسته!/ بررسی مرسدس‌ بنز C کلاس W203 (ملقب به پلیسی)

مکعب روبیک مرسدس بنز با AMG آمد

نوه آقای کپل/ بررسی فنی مرسدس‌بنز E200 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی