پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیکران موتور پاسارگاد

نیکران موتور پاسارگاد بر قله رضایتمندی مشتریان

کمپانی بنلی یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در دنیاست. شرکت نیکران موتور پاسارگاد به عنوان نماینده رسمی بنلی در ایران توانسته در گزارش ISQI رتبه اول رضایتمندی مشتریان را میان شرکت های عرضه کننده موتورسیکلت به خود اختصاص دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: کمپانی ایتالیایی بنلی سابقه قابل توجهی در موتورسیکلت سازی دارد. […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی بنلی یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در دنیاست. شرکت نیکران موتور پاسارگاد به عنوان نماینده رسمی بنلی در ایران توانسته در گزارش ISQI رتبه اول رضایتمندی مشتریان را میان شرکت های عرضه کننده موتورسیکلت به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

کمپانی ایتالیایی بنلی سابقه قابل توجهی در موتورسیکلت سازی دارد. البته این شرکت ساخت موتورسیکلت های کم حجم خود را برون سپاری کرده و این محصولات توسط KEEWAY و در کشور چین تولید می شوند.

کمپانی بنلی یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در دنیاست. از اوایل قرن 20میلادی، شروع به ساخت انواع موتورسیکلت‌ها کرده و نامی آشنا در بازار است.

شرکت نیکران موتور پاسارگاد به عنوان نماینده رسمی بنلی در ایران، در آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق شده رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان را بین شرکت های عرضه کننده موتورسیکلت کسب کند.

شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش موتورسیکلت

نیکران موتور پاسارگاد پیشقدم در بزرگداشت روز ملی اهداء عضو

موتورسیکلت خودران پرنده با بنلی می آید

بررسی موتورسیکلت بنلی TNT250 / ایتالیایی چینی شده!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • آرمین | 17/03/1402 در 10:33

    سلام
    جهت اطلاع رسانی که در سایت ثبت میشود شرایط خدمات پس از فروش موتور بنلی ۱۸۰ در شهرستان ها بسیار بد و نارضایتی کامل به همراه خواهد داشت لطفا از خرید این محصولات خودداری فرمایید

کیوسک مطبوعاتی