پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری کارمانیا

داخلی سازی 30 درصدی F3 توسط کارمانیا/ انتظار بازار برای ورژن جدیدتر و قوی تر بی وای دی F3

کارمانیا به عنوان نماینده رسمی بی وای دی در ایران برنامه دارد تا در سال جاری حدود 10 هزار خودرو تولید کند. همچنین تولید بی وای دی F3 با داخلی سازی 30 درصدی در ایران آغاز شده است. به گزارش خبرنگار جوان خودرو پویا سالاري مدير عامل شركت كارمانيا نماينده رسمي BYD در ايران در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۷

کارمانیا به عنوان نماینده رسمی بی وای دی در ایران برنامه دارد تا در سال جاری حدود 10 هزار خودرو تولید کند. همچنین تولید بی وای دی F3 با داخلی سازی 30 درصدی در ایران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

پویا سالاري مدير عامل شركت كارمانيا نماينده رسمي BYD در ايران در مراسم تحويل اولين سري خودروهاي F3 به خبرنگاران گفت: در سال جاري ١٠ هزار خودرو توليد خواهيم كرد و بی وای دی F3 با حدود ٣٠ درصد داخلی سازي تولید مي شود.

وي در ادامه اشاره كرد بی وای دی F3 با قيمت جديد عرضه شده است كه دليل آن افزايش قيمت ارز است و دليل جهش قيمتي آن وابسته بودن فروش اين خودرو به عواملی دیگر مثل استانداردهاي ٨٥ گانه نیز هست.

قيمت ٦٥ ميليون و ٧٠٠ هزارتومانی فعلي بی وای دی F3 با توجه به ادامه روند افزايش نرخ ارز ممكن است افزايش پيدا كند و در واقع مجبور هستيم قيمت اين خودرو را آپديت كنيم.

در آينده نيز برنامه داريم تا از نظر فني ورژن جديدتر و قوي تر بی وای دی F3 را در کشور عرضه کنیم.

وي همچنين در خصوص همكاري با حوزه حمل و نقل عمومي و استفاده از اتوبوس هاي برقي BYD گفت: همچنان در حال مذاكرات هستيم و ما بحث توليد را در ايران به همكاري يكي از شركت هاي اتوبوس ساز داريم. اما مسائل اقتصادي كمي حركت در اين مسير را كند كرده است.

وي در خصوص خدمات پس از فروش هم گفت: در حال گسترش مراكز هم در حوزه فروش و هم در خدمات پس از فروش هستيم و تهران تا آخر سال از اين حيث كامل مي شود.

سالاری اشاره كرد در پايان ماه رمضان فروش سري جديد بی وای دی F3 نیز ضورت می گیرد و ما در سال جاري انرژيمان را بيشتر صرف اين خودرو خواهيم كرد.

اولین سری BYD F3 تحویل مشتریان کارمانیا شد

تازه‌ وارد پرمدعا!/ تست و بررسی میدانی بی وای دی F3 در جاده چالوس

کارمانیا BYD S7 را در بام لند به نمایش گذاشته است + شرایط فروش

شرایط فروش محصولات کارمانیا (ویژه ماه رمضان)

تست درایو خودروهای کارمانیا

آینده در دست BYD/ بازار داغ وسایل نقلیه برقی

مروری بر عملکرد گیرباکس 6 سرعته 2 کلاچه بی وای دی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی