پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک توسط جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97) : نیسان جوک تیپ اسکای پک این تیپ از جوک دارای ترمزهای ABS+EBD و سیستم کنترل پایداری ESP است. یعنی سیستم های کمکی که در […]

امیر
پنجشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک توسط جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97) :

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

نیسان جوک تیپ اسکای پک

این تیپ از جوک دارای ترمزهای ABS+EBD و سیستم کنترل پایداری ESP است. یعنی سیستم های کمکی که در همه خودروهای روز جهان به صورت استاندارد وجود دارد. این خودرو دارای 6 ایربگ است که جلو خودرو، کنارهای کابین و ستون ها را پوشش می دهد. از این حیث مثل یک پرده ایمنی عمل می کند. همچنین سیستم سنجش باد تایرها و هشدار در صورت کمبود فشار باد، ترکشن کنترل، سیستم استارت- استاپ که باعث کاهش چشم گیر مصرف سوخت در ترافیک می شود، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، هندزفری بلوتوث، کروز کنترل و سقف پانوراما از دیگر تجهیزات این خودرو هستند.

همچنین جوک به خریداران این تیپ سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک را نیز ارائه می کند. در تیپ اسکای پک می توانید آینه های گرمکن دار جمع شونده برقی و رینگ های 17 اینچی آلومینیومی را نیز به همراه چراغ های روشنایی روز LED ببینید. شاید این نسخه نسبت به 2 تیپ دیگر از امکانات کمتری برخوردار باشد، اما قیمت منطقی و مناسب آن باعث شده تا در مقایسه با رقبای هم کلاس ارزش خرید داشته باشد. به طور مثال تویوتا C-HR با امکانات و مشخصات فنی نسبتا مشابه با جوک اسکای پک، قیمتی به مراتب بالاتر از این کراس اوور اسپرت دارد.

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

فروش نقدی نیسان جوک پلاتینیوم (خرداد 97)

شرایط فروش نقدی و مشارکتی محصولات بورگوارد (خرداد 97)

فروش مشارکتی رنو تلیسمان و رنو کولئوس (خرداد 97)

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2018 (ویژه ماه رمضان)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی