پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داج دیمن (1)

آخرین نمونه از دوج دیمن ساخته شد

در سال گذشته با معرفی خودرویی جدید از طرف کمپانی دوج (با تلفظ صحیح داج), سرو صدای زیادی در دنیای خودرو های اسپرت به پا شد. خودرویی با 840 اسب بخار که قادر به زدن تایم 0 تا 100 در 2.2 ثانیه بود. اکنون آخرین نمونه دیمن از کارخانه داج خارج شد تا نام دمون […]

ارشیا
شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

در سال گذشته با معرفی خودرویی جدید از طرف کمپانی دوج (با تلفظ صحیح داج), سرو صدای زیادی در دنیای خودرو های اسپرت به پا شد. خودرویی با 840 اسب بخار که قادر به زدن تایم 0 تا 100 در 2.2 ثانیه بود. اکنون آخرین نمونه دیمن از کارخانه داج خارج شد تا نام دمون (با تلفظ درست دیمن) به عنوان یکی از قوی ترین خودرو های آمریکایی ساخته شده در تاریخ جاودانه شود.

خودرویی که مخصوص پیست درگ طراحی شده بود و توانایی زدن تایم 400 متری زیر 10 ثانیه را داراست. تنها 3300 دستگاه به صورت سالیانه از این خودرو ساخته شد که تعدادی از آنها تصادف کردند. 0 تا 100 این خودرو به طور رسمی 2.3 ثانیه اعلام شده بود و تایم 400 متر آن در پیست درگ 9.65 ثانیه است. رکورد هایی که برای یک خودروی شهری رقم فوق العاده اس محسوب می شود. موتور سوپرشارژ دیمن به قدرتی پتانسیل داشت که تیونر هنسی اخیرا توانست با تغییر در حجم سوپرشارژ این خودرو قدرت 1000 اسب بخار از این خودرو بیرون بکشد. خودرویی که با نام HPE1000 معرفی شد.

داج دیمن 3

آخرین نمونه از داج دیمن با رنگ مشکی (Gloss black) و رینگ های تیره ساخته شده است. بر روی اسپلیتر جلو یک نوار زرد رنگ نقش بسته است ( که فقط جنبه برچسب مانند دارد و باید کنده شود!). اگر آدم خوش شانسی باشید و پول لازم برای خرید این خودرو پول داشته باشید, می توانید آخرین نمونه داج دیمن را به نام خود سند بزنید. بهترین و رویایی ترین حالت, پارک کردن این خودرو در پارکینگ شخصی تان است زیرا تاریخ نشان داده است همیشه اولین و آخرین هایی که کم کارکرد باشند, با قیمت های نجومی فروخته می شوند.

داج دیمن (2)

قیمت پایه ای داج دیمن 84,995 دلار است اما قرار است آخرین نمونه دیمن با آخرین نمونه وایپر در حراجی به بالاترین پیشنهاد به فروش برسد. در حالی که آخرین اخبار حاکی از بازگشت وایپر با موتور 8 سیلندر است, باید منتظر ماند و دید که داج برای نمونه دیمن چه جایگزینی انتخاب خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

داج وایپر باز می گردد

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

کامارو ، چارجر یا موستانگ ، برنده این جنگ بی پایان کیست؟

گذشته آمریکایی یا غرور آلمانی؟!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی