پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام سری 8 (3)

معرفی ب ام و سری 8 جدید پس از 20 سال غیبت

پس از وقفه ای 20 ساله اکنون کمپانی ب ام و از مدل جدید سری 8 رونمایی کرده است. خودروی که قبل از مسابقه 24 ساعته لمانز معرفی شد و فروشش از پاییز امسال آغاز می شود. در سال گذشته کمپانی ب ام از یک مدل کانسپت سری 8 رونمایی کرد. اما اکنون سری 8 […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

پس از وقفه ای 20 ساله اکنون کمپانی ب ام و از مدل جدید سری 8 رونمایی کرده است. خودروی که قبل از مسابقه 24 ساعته لمانز معرفی شد و فروشش از پاییز امسال آغاز می شود. در سال گذشته کمپانی ب ام از یک مدل کانسپت سری 8 رونمایی کرد. اما اکنون سری 8 تولیدی با ظاهری آرام تر معرفی شده است.

در قسمت جلو کاپوت شیب دار خودرو قرار گرفته است و کمب پایین تر ورودی های هوای و جلوپنجره بزرگ خود نمایی می کنند. چراغ های LED جلو هم ظاهر ب ام و سری 8 جدید را جذاب تر کرده اند. در این خودرو از سیستم اگزوز دو تایی با سر اگزوز های ذوزنقه ای استفاده شده است و در زیر خودرو رینگ های 20 اینچی آلومینیومی جا خوش کرده اند.

هم چنین نمونه M850i xDrive برای ب ام و سری 8 قابل سفارش است. این خودرو از یک موتور 4.4 لیتری تویین توربو 8 سیلندر ارتقا یافته با قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 553 پوند بر فوت (706 نیوتن متر) بهره می برد. به گفته ب ام و 0 تا 100 این خودرو در 3.6 ثانیه پر می شود و این بدین معنیست که این خودرو از سری 7 با موتور 8 سیلندر هم سریع تر است. گیربکس این خودرو از نوع 8 سرعته اتوماتیک است که اکنون از ضرایب بلند تری بهره می برد. این خودرو از سیستم 4 چرخ متحرک بایاس شده بر روی چرخ های عقب بهره می برد که توانایی دست یابی به سرعتی بیش از 155 مایل را به این خودرو می دهد.

ب ام و سری 8 (1)

وزن نهایی این خودرو 1790 کیلوگرم است. در ها و کاپوت برای کاهش وزن از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. هم چنین یک پکیج فیبر کربنی هم برای بدنه قابل سفارش خواهد بود که شامل اسپویلر عقب, دیفیوزر و … می شود. در قسمت داخلی از چرم Merino Individual  استفاده شده است.

در قسمت کنسول وسط از یک نمایشگر بزرگ استفاده شده است و سیستم های کروز کنترل, راهنمای پارک و راهنمای حرکت بدن در این خودرو استاندارد است. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است و در فصل پاییز اعلام خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تعریف دوباره واژه لاکچری در سبد محصولات M/ معرفی ب ام و M8 گرن کوپه

سیستم شارژ وایرلس ب ام و / انقلابی جدید در تولید خودرو های هیبریدی

معرفی ب ام و سری 8 قبل از مسابقه 24 ساعته لمانز

ب ام و M5 مدل 2019 با 617 اسب بخار قدرت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی