پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیوک رگال

يک بیوک رگال ۲۰۱۶ چند آب مي خورد؟

بیوک رگال چنديست که با کاهش فروش رو به رو شده است،​براي همين هم تصميم گرفت تا قيمت بیوک رگال 2016 را کاهش دهد. به طور مثال مدل رگال GS که قیمت آن بیش از ۳ هزار دلار برای مدل سال آينده پایین آمده است. بیوک رگال با این قیمت‌ها، در بین نسخه‌های سطح بالای […]

javankhodro
شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

بیوک رگال چنديست که با کاهش فروش رو به رو شده است،​براي همين هم تصميم گرفت تا قيمت بیوک رگال 2016 را کاهش دهد. به طور مثال مدل رگال GS که قیمت آن بیش از ۳ هزار دلار برای مدل سال آينده پایین آمده است.

بیوک رگال با این قیمت‌ها، در بین نسخه‌های سطح بالای سدان‌های معتبری مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری قرار می‌گیرد. قیمت اولیه بیوک رگال GS مدل ۲۰۱۶ برابر 35000 دلار است، این در حالی است که مدل ۲۰۱۵ آن قیمتی حدود 38000 دلار داشته است. جالب است که با وجود این کاهش قیمت، هیچ تغییری در سطح آپشن هاي رگال GS به‌وجود نیامده است.

بیوک رگال

پیشرانه آن یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر است که قدرتی برابر ۲۵۹ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۰۰ نیوتن‌متر توليد مي کند، که برای مدل ۲۰۱۶ تغییری نکرده است. به‌علاوه، همچنان گیرباکس‌های ۶ سرعته دستی و اتوماتیک در دسترس قرار دارند، ولی برای درخواست دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک حتماً باید گیرباکس اتوماتیک را انتخاب کنید.

مدل دیگر رگال ۲۰۱۶ که کاهش قیمت زیادی تجربه کرده، مدل پرمیوم II است که به اندازه ۲۵۳۵ دلار افت داشته و به میزان ۳۲۴۹۰ دلار به همراه هزینه تحویل رسیده است. این مدل به صورت استاندارد با همان موتور ۲ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر مورد استفاده در مدل GS همراه است، ولی تفاوتش در نداشتن سیستم تعلیق اسپرت و ارتقاي چرخ‌ها و تایرها است.

بیوک رگال

پایین آوردن قیمت‌ها همیشه یکی از استراتژی‌های خودروسازان در برخورد با کاهش فروش محصولاتشان بوده است؛ اما، باید منتظر ماند و دید که آیا این روش می‌تواند دوباره بازار فروش بیوک رگال‌ را داغ کند يا خير؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی