پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا-شعبه سعادت آباد

افتتاح شعبه جدید جهان نوین آریا در سعادت آباد

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران گسترش قلمرو خود در بازار و گسترش شبکه فروش و به این منظور که دسترسی مشتریان تهرانی به نمایندگی های این شرکت آسان تر باشد، در آستانه عید فطر شعبه جدیدی در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کرد. طبق اعلام واحد روابط عمومی شرکت جهان […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران گسترش قلمرو خود در بازار و گسترش شبکه فروش و به این منظور که دسترسی مشتریان تهرانی به نمایندگی های این شرکت آسان تر باشد، در آستانه عید فطر شعبه جدیدی در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کرد.

طبق اعلام واحد روابط عمومی شرکت جهان نوین آریا با توجه به اهمیت مناطق غرب و شمال غرب تهران و تقاضای فراوان خودروهای نیسان در این مناطق، نماینده رسمی ژاپن در ایران اقدام به راه اندازی شعبه مرکزی خود در منطقه سعادت آباد نموده است.

جهان نوین آریا-شعبه سعادت آباد

شعبه جدید نمایندگی نیسان در ایران به آدرس سعادت آباد – چهارراه سرو – خیابان پاکنژاد شمالی – نبش کوچه شکرایی و با شماره تماس: 8909 داخلی 367 در آستانه عید سعید فطر از تاریخ 19 خرداد راه اندازی شده است و هم اکنون آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم نیسان است.

علاقمندان می توانند با مراجعه و یا تماس با این شعبه از شرایط فروش خودرو ها اطلاع حاصل نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا می توانید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

تکرار افتخارات نیسان در جلب رضایت مشتریان/ رتبه نخست رضایتمندی مشتریان برای سومین بار متوالی به جهان نوین آریا رسید

رونمایی متفاوت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی جهان نوین آریا

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

فروش نقدی نیسان جوک پلاتینیوم (خرداد 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی