پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موافقت نامه همکاری ایران و سوئیس

امضای موافقت نامه حمل و نقل جاده ای یا ایران و سوئیس

در ادامه هسفر رئیس جمهور و هیئت همراه به سوئیس دو تفاهم نامه همکاری و یک موافقت نامه در حوزه حمل و نقل جاده ای منعقد شد.   به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو حسن روحانی و هیئت همراه در سفری که به سوئیس داشتند و دیدار با رئیس جمهور این کشور بر گسترش […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

در ادامه هسفر رئیس جمهور و هیئت همراه به سوئیس دو تفاهم نامه همکاری و یک موافقت نامه در حوزه حمل و نقل جاده ای منعقد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

حسن روحانی و هیئت همراه در سفری که به سوئیس داشتند و دیدار با رئیس جمهور این کشور بر گسترش همکاری های سیاسی و اقتصادی دو کشور تاکید داشتند و در پس از مذاکرات ذدو تفاهم نامه همکاری علمی و بهداشتی امضا شد.

همجنین روز گذشته در حاشیه این دیدارها یک موافقت نامه همکاری در حوزه حمل و نقل جاده ای به امضا رسید.این موافقت نامه میان منصور معظمی معاون وزییر صنعت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و وزیر حمل و نقل سوئیس که در آن به گسترش حمل و نقل بین المللی،جاده ای  و کالایی به صورت عبوری از قلمرو دو کشور به امضا رسید.

 

منصور معطمی معاون وزیر صنعت پس از امضا تفاهم نامه عنوان کرد این موافقت نامه تسهیلات و توافقهای مهمی برای سهولت حمل ونقل کالا و مسافر در دو کشور و کشورهای ثالث در نظر گرفته شده است که به توسعه تعاون تجاری کشورمانکمک شایانی خواهد کرد.

معظمی تاکید کرد: دو کشور برای این موافقتنامه پیشترمذاکرات و بررسیهای کارشناسی دقیقی انجام دادهاند. وی همچنین این موافقتنامه را در راستای گسترش تعامالتتجاری ایران و اتحادیه اروپا و در فضای مثبت ناشی از برجام برآورد کرد.

همه‌چیز درباره سامانه سپهتن / پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل جاده ای با سپهتن

افزایش قدرت نظارت پلیس بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

در انزوای حمل و نقل ریلی ، جاده های پر خطر جان می گیرند

برنامه پلیس راهور برای کنترل ترافیک هنگام قطعی برق

جزئیات طرح نوسازی خودرو های فرسوده جاده ای / 202 هزار خودرو جاده ای پوست می اندازند

موتورسیکلت های کاربراتوری شماره گذاری نمی شوند/ تلفات 20 درصدی نقاط حادثه خیز جاده ای

ممنوعیت ورود موتورسیکلت ها به تونل های تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی