پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

دومین مرحله ارسال تجهیزات فنی- آموزشی مدیران خودرو به مراکز فنی حرفه ای کشور

در دومین مرحله از ارسال و تجهیز مراکز فنی حرفه ایی کشور با تجهیزات فنی آموزشی تحویلی از سوی مدیران خودرو اجرائی شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو  به نقل از شرکت مدیران خودرو، پیش از ظهر چهارشنبه 13 تیرماه و با حضور مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

در دومین مرحله از ارسال و تجهیز مراکز فنی حرفه ایی کشور با تجهیزات فنی آموزشی تحویلی از سوی مدیران خودرو اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو  به نقل از شرکت مدیران خودرو، پیش از ظهر چهارشنبه 13 تیرماه و با حضور مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و سازمان فنی حرفه ایی کشور دومین سری تجهیزات فنی- آموزشی مدیران خودرو برای تجهیز و نسب و استفاده در مراکز فنی حرفه ایی کشور تحویل داده شد.

پیرو توافقنامه آموزشی فی مابین شرکت مدیران خودرو و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، مراسم رسمی و با حضور مدیران شرکت خدمات پس از فروش و نمایندگان سازمان فنی و حرفه ای کشور ، نسبت به تجهیز 3 مرکز آموزش فنی و حرفه ای تهران ، کرمان و همدان اقدام شد. سال گذشته شرکت مدیران خودرو توافق نامه هامکاری مشترکی را با هدف بومی سازی خدمات و اشتغال زایی در کشور و همچنین تمرکز زدایی آموزش امضاءکردند که در ادامه این توافق نامه تعداد مراکز تجهیز شده به 8 مرکز افزایش خواهد یافت.

در راستای همین سیاست مراکز تهران ، مشهد ، شیراز ، اصفهان ، تبریز ، ساری ، کرمان و همدان به عنوان پایلوت شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو جهت برگزاری دوره های تخصصی خودروهای تحت پوشش این شرکت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت . اقلام ارسال شده به این مراکز شامل 4 خودرو کامل بهنوان خودرو آموزشی و 74 قلم فنی به ارزش یک میلیارد تومان است که ابراز امیدواری شده در افزایش سطح آموزش ها و مهارت دانشجویان رشته های مرتبط موثر واقع شود. مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با ذکر اهمیت تداوم آموزش های تخصصی ابراز امیدواری کرد:” با گسترش و فراگیر شدن خدمات خودرو های مدیران خودرو امیدواریم به سطح بالاتری از رضایتمندی در مشتریان دست پیدا کنیم و علاوه بر آن به تربیت نیروی کارآمد و متخصص و اشتغال جوانان اقدام موثری انجام داده باشیم.”

در ادامه مهندس حبیبی مسئول بخش آموزشی سازمان فنی حرفه ایی تهران با تشکر از اقدامات شرکت مدیران خودرو  اثربخشی اقدامات صورت گرفته را در بخش های اشتغال، تربیت تکنسین ماهر و در نهایت سودهی در بخش صنعت را مثبت ارزیابی کردند. مچنین ایشان وعدع دادند در مسابقات ملی مهارت که از هفته آتی از 23 تا 27 مرداد ماه برگزار می‌شود از این تجهیزات استفاده و در ادامه در دوره های تخصصی آموزش مربی و تکنسین فنی بطور متناوب بهره پیری خواهد شد.

امید است با بهره برداری از ظرفیتهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، سرعت و کیفیت خدمات به نحو چشمگیری افزایش یابد.

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، ام وی ام 110 برنده شد!

شرایط فروش MVM X22 توسط مدیران خودرو اعلام شد

محصولات مدیران خودرو به موقع به دست مشتریان می رسند

فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو باسودمشارکت و اقساط بلندمدت

حضور پررنگ مدیران خودرو در پنجمین نمایشگاه خودرو البرز

استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در توسعه خط تولید مدیران خودرو

افتتاح خطوط تولید جدید مدیران خودرو در ماههای آتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی