پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هانتسمن

هانتسمن کان دیزاین شش چرخ ، معرفی شد

کان دیزاین، یکی از شرکت‌های خودروسازی است که بیشتر به تقویت و اصلاح خودروهای شاسی بلند شرکت‌های مختلف خودروسازی می‌پردازد، شرکت کان دیزاین جدیدترین پروژه خود را با نام فلاینگ هانتسمن 6X6 Flying Huntsman معرفی کرد که علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییراتی کلی و جامع را هم در طراحی خودرو لحاظ کرده که مهم‌ترین آن […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

کان دیزاین، یکی از شرکت‌های خودروسازی است که بیشتر به تقویت و اصلاح خودروهای شاسی بلند شرکت‌های مختلف خودروسازی می‌پردازد، شرکت کان دیزاین جدیدترین پروژه خود را با نام فلاینگ هانتسمن 6X6 Flying Huntsman معرفی کرد که علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییراتی کلی و جامع را هم در طراحی خودرو لحاظ کرده که مهم‌ترین آن اضافه کردن یک جفت چرخ و محور دیگر به مجموعه چرخ‌های خودرو  است.

اوایل سال 2015 میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه خودرویی ژنو هم طرح اولیه هانتسمن توسط کان دیزاین معرفی شد، ولی این بار در طرح نهایی و به همراه اطلاعات تکمیلی معرفی شده است.

هانتسمن

در مرحله اول برای اینکه نیروی لازم برای به حرکت درآوردن خودرو و پاسخگویی بدون محدودیت به خواسته‌های راننده در شرایط مختلف جاده تامین شود، شرکت تیونینگ کان دیزاین از یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل متصل به یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک تولیدی کمپانی جنرال موتور استفاده کرده که در حداکثر کارایی خود 430 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که این نیروی تولید شده توسط جعبه دنده شش سرعته مذکور به تمامی چرخ‌ها منتقل شده و خودرو را قادر می‌سازد تا بر روی هرگونه سطحی توان حرکت را داشته باشد. علاوه بر پیشرانه نیز سیستم تعلیق برای تحمل شاسی سنگین‌تر، تقویت شده، سیستم ترمز خودرو نیز هم قدرتمندتر و  به شش عدد افزایش پیدا کرده و در آخر هم سیستم اگزوز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا خودرو را همچون پیشرانه محرک در شرایط مختلف همراهی کنند.

هانتسمن

طراحی ظاهری نیز ، همانطور که مشاهده می‌کنید، تغییرات بسیار زیادی برای تبدیل شدن این خودرو به یک اتومبیل شش چرخ لحاظ شده که با مروری کلی بر روی تصاویر، دیده خواهد شد. برای تحمل و به حرکت درآوردن این خودرو ، از رینگ‌های بزرگ 20 اینچی پنج پره‌ای پهن استفاده شده که توسط لاستیک‌های 20/55/275 و از نوع “کوپر LTZ” پوشیده شده‌اند.

هانتسمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی