پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل جاده ای

تعطیلی ۲۷ شرکت حمل‌ونقل متخلف در استان تهران

محمدحسن کلهری معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران  درباره رفع مشکلات رانندگان اظهار کرد: مشکلات رانندگان متنوع و زیاد بود و در ۲ ماه اخیر که این مشکلات مطرح شد، نمایندگان رانندگان، روسای انجمن‌های صنفی و کانون با مسئولان رده‌های مختلف سازمان راهداری و حتی وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتند […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۷

محمدحسن کلهری معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران  درباره رفع مشکلات رانندگان اظهار کرد: مشکلات رانندگان متنوع و زیاد بود و در ۲ ماه اخیر که این مشکلات مطرح شد، نمایندگان رانندگان، روسای انجمن‌های صنفی و کانون با مسئولان رده‌های مختلف سازمان راهداری و حتی وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

وی ادامه داد: خیلی از مواردی که در این مدت قابل پیگیری بود، پیگیری شده و به نتیجه نیز رسیده است که یکی از این موارد برخورد با تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل در دریافت کمیسیون اضافه بود و برخورد جدی با آنها در کمیسیون حمل‌ونقل استان تهران و در سطح کشور صورت گرفته که در استان‌های مختلف بستگی به وسعت حوزه حمل‌ونقل آن‌ها داشته است.

کلهر درباره مشکلات گرانی و کمبود لاستیک نیز بیان کرد: یکی از مطالبات رانندگان موضوع کمبود لاستیک آن‌ها بود که در حال پیگیری است و امروز به پایانه بار استان تهران یک کامیون لاستیک وارد و دپو می‌شود و پس‌ازآن مراحل صدور حواله آغاز و به رانندگان تحویل داده شود.

وی افزود: براین اساس لاستیک با نرخ دولتی و مناسب در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که بخش اصلی این موضوع بر عهده اتحادیه انجمن‌های واردکنندگان لاستیک است و هماهنگی این موضوع تنها بر عهده راهداری است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران تأکید کرد: موضوعاتی که در این مدت قابل پیگیری بود، پیگیری شده و مابقی موضوعات نیز در حال پیگیری است.

وی درباره تأثیر حضور مسئولان سازمان راهداری بین رانندگان در کاهش مشکلات این قشر گفت: اینکه مسئولان به‌صورت مستقیم صحبت‌ها و مشکلات را از رانندگان بشنوند، دید آن‌ها را نسبت به مشکلات رانندگان باز می‌کند و روی آن‌ها اثر مثبت روانی می‌گذارد که مسئولان بدون واسطه صحبت‌ها و مشکلات آن‌ها را می‌شنوند در اجرا و حل مسائل نیز تأثیر خود را خواهد گذاشت.

کلهری درباره رفع مشکلات رانندگان گفت: اضافه کمیسیون‌هایی که شرکت‌های متخلف حمل‌ونقل دریافت می‌کردند تا حد زیادی کنترل شده که بر این اساس ۲۷ شرکت متخلف تعطیل و ۵۷ شرکت نیز جریمه شدند که برخوردی با این وسعت با شرکت‌های متخلف در طول ۲ ماه بی‌سابقه بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران افزود: افزایش نرخ کرایه حمل نیز یکی از مهم‌ترین مطالبات رانندگان بود که در کل کشور حدود ۲۰ درصد به نرخ کرایه حمل اضافه شد.

تسهیلات دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد استقبال قرار نخواهد گرفت

همه‌چیز درباره سامانه سپهتن / پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل جاده ای با سپهتن

لزوم اجرای دستورالعمل نوسازی 3 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

افزایش قدرت نظارت پلیس بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

در انزوای حمل و نقل ریلی ، جاده های پر خطر جان می گیرند

کرایه حمل بار بر اساس تن بر کیلومتر محاسبه خواهد شد

شعارهای دوپهلو تیشه به ریشه صنعت خودروسازی می زند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی