پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت CNG

رکوردشکنی چندباره مصرف بنزین در تابستان / مشکلی بابت تامین سوخت در جایگاه ها وجود ندارد

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت هیچ مشکلی برای تامین سوخت در تابستان وجود نخواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ علیرضا رجب‌پور مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ازدحام موجود در برخی جایگاه‌ها مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفرهای […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۷

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت هیچ مشکلی برای تامین سوخت در تابستان وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

علیرضا رجب‌پور مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ازدحام موجود در برخی جایگاه‌ها مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفرهای برون‌شهری است و توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت بی‌وقفه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به این که افزایش مصرف بنزین در تابستان گرم امسال به‌ویژه ماه‌های مرداد و شهریور قابل پیش‌بینی بود، تاکید کرد: سوخت کافی در انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد و مردم به شایعات توجهی نکنند.

 

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین با تاکید بر این‌که روند رشد مصرف در هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، گفت: به نظر می‌رسد دلیل این افزایش مصرف، افزایش گرمای هوا و استفاده از کولر خودروها و نیز جابه‌جایی مسافران به نقاط خنک‌تر بوده است.

 

این مقام مسوول همچنین  اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی و توقف عرضه بنزین در جایگاه‌های شهر تهران به دلیل دونرخی شدن بنزین را رد کرد و افزود: تعطیلی جایگاه‌ها به این دلیل صحت ندارد و فعلا برنامه‌ای برای دو نرخی شدن بنزین وجود ندارد و در صورت تغییرات، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

 

به گفته رجب پور، مصرف بنزین کشور در هفته‌های گذشته، روندی افزایشی داشته است و به نظر می‌رسد در صورت رعایت نکردن مصرف بهینه، این روند تا پایان تابستان ادامه یابد.

قیمت بنزین افزایش می یابد؟

دو نرخی شدن بنزین در انتظار جواب مثبت بهارستان!

افزایش قابل توجه مصرف بنزین با حذف کارت سوخت

امکان سهمیه بندی بنزین وجود دارد! / تلاش برای مدیریت مصرف سوخت

جدیدترین آمار تولید و واردات بنزین

مصرف بنزین در تعطیلات نوروز رکورد زد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی