پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت شورولت سیلورادو (9)

وانت شورولت سیلورادو به عنوان جا دار ترین وانت دنیا معرفی شد

برای یک وانت هیچ چیز مهم تر از فضای بار عقب مهم نیست. به گفته Tim Herrick از مهندسین بخش تراک های جنرال موتورز:فضای بار عقب برای یک وانت به عنوان قلب و روح آن شناخته می شود. بنابراین ما فضای بار عقب را در مدل جدید سیلورادو افزایش دادیم تا بتوانیم تجربه ای جدید […]

ارشیا
دوشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۷

برای یک وانت هیچ چیز مهم تر از فضای بار عقب مهم نیست. به گفته Tim Herrick از مهندسین بخش تراک های جنرال موتورز:فضای بار عقب برای یک وانت به عنوان قلب و روح آن شناخته می شود. بنابراین ما فضای بار عقب را در مدل جدید سیلورادو افزایش دادیم تا بتوانیم تجربه ای جدید را برای مشتریانمان فراهم کنیم.

وانت شورولت سیلورادو (3)

همان گونه که استفاده از یک موتور قدرتمند برای یک خودروی سوپراسپرت از اهمیت بالایی برخوردار است, طراحی فضای بار جادار هم نزد خودروسازان آمریکایی که پیکاپ های گوناگون می سازند هم اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب کمپانی شورولت با افزایش حجم فضای بار نمونه سیلورادو به اندازه 283 لیتر ( 10 فوت مکعب) اکنون به حجم کلی 2520 لیتر (89 فوت مکعب) رسیده است. فضای بار مدل 2018 سیلورادو برای نمونه های Short Box , استاندارد و Long Box  به ترتیب 53,62 و 75 فوت مکعب بود. این در حالی است که فضای بار مدل 2019 به ترتیب برای مدل های ذکر شده به 63, 73 و 89 فوت مکعب رسیده است.

وانت شورولت سیلورادو (6)

برای مقایسه, وانت فورد F-150 برای مدل های Short Box , استاندارد و Long Box به ترتیب 53,62 و 73 فوت مکعب حجم در نظر گرفته شده است. وانت رم 1500 هم فضایی نزدیک به فورد F-150 دارد. این ارقام نشان می دهد که وانت سیلورادو 20 درصد حجم بیشتری نسبت به رقبایش در فضای بار دارد. هم چنین عرض فضای بار هم به اندازه 7 اینچ بزرگتر شده است. اما این تنها آپدیت های این نمونه نیست بلکه شورولت در قسمت بار از 6 قلاب در دو طرف خودرو استفاده کرده است تا امکان وصل کردن ابزار مختلف وجود داشته باشد.

وانت شورولت سیلورادو (4)

هم چنین قسمت بار شورولت سیلورادو از سایر رقبا هم قوی تر است. فضای بار سیلورادو از استیل با قدرت 500 مگا پاسکال استفاده شده است در حالی که در فورد F-150 از آلومینیوم استفاده شده است و در رم 1500 استیل قدرت 340 مگا پاسکال دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

وانت عضلانی 700 اسبی سالین معرفی شد

آفرود به سبک آمیکو! / ساخت پیکاپ های آمیکو با اقتباس از فورد سری F

هامر تا دندان مسلح/ دست پرورده کمپانی Mil-Spec

استفاده از موتور 4 سیلندر در وانت سیلورادو مدل 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی