پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا اسپرتیج 2017

کیا اسپرتیج 2017 شکار شد

گویا این بار هم شکارچيان صنعتی دقیقاً  تيرشان را به هدف خورده است چراکه ، تمامي عکس هاي شکاري منتشر شده از نسل جديد اسپرتیج ، درست از آب در آمده است . اين عکس ها نمايانگر اين است که کيا به زودي در نکايشگاه خودرو فرانکفورت چه چيزي را معرفي خواهد کرد. اين مدل […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

گویا این بار هم شکارچيان صنعتی دقیقاً  تيرشان را به هدف خورده است چراکه ، تمامي عکس هاي شکاري منتشر شده از نسل جديد اسپرتیج ، درست از آب در آمده است . اين عکس ها نمايانگر اين است که کيا به زودي در نکايشگاه خودرو فرانکفورت چه چيزي را معرفي خواهد کرد.

اين مدل اسپرتیج جديد ظاهري بزرگتر و جسورانه تري نسبت به نسل حاضر دارد.جلو پنجره و نمای خودرو کاملاً منطبق بر فلسفه دماغه ببر کیا است و کیا در نسل جدید به‌جای خطوط تیز و حجم‌های چهارگوش نسل قبل از خطوط ملایم‌تر و قوس‌های جذاب استفاده کرده و چراغ‌هایی کشیده را جایگزین چراغ‌های نسل قبل نموده است. چراغ‌های عقب نازک‌تر شده‌اند و یک اسپویلر سقفی به زیبایی طراحی قسمت انتهایی اسپورتیج اضافه شده است.به رسمي هنوز تصاويري از درون کابين منتشر نشده است اما گفته شده است که داشبورد کاملا اسپرت طراحي شده است و بيش از آنکه در خدمت سرنشينان باشد، راننده گراست.صندلي ها با چرم پوشيده شده است و دوخت قرمزرنگي فضاي کابين را کاملا خاص و متفاوت کرده است.

راهنماي خريد خودرو در بازار ايران :  https://www.javankhodro.ir/category

کیا اسپرتیج 2017

کیا اعلام کرده است که این کراس‌اوور زیبا نخستین اقدام هیوندای برای تولید یک کراس‌اوور هیبریدی است. نسل نوین کیا اسپرتیج که در آلمان طراحی و مهندسی شده است .  نسل نوین اسپرتیج در دو مدل اروپایی و  آمریکایی ساخته خواهد شد و برای اولين بار به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس معرفي خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی