پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه اسپایدر (4)

4 نمونه از بهترین خودرو های اسپایدر پورشه فروخته خواهند شد

خودرو های اسپایدر یا بدون سقف همیشه یکی از جذاب ترین نمونه ها در بین کمپانی های مختلف بوده است. کمپانی پورشه هم در طول تاریخ چندین نمونه از خودرو های اسپایدر ساخته است که اکنون 4 دستگاه از این خودرو های ارزشمند در حراجی Pebble Beach کالیفرنیا به نمایش در خواهند آمد. بدون شک […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

خودرو های اسپایدر یا بدون سقف همیشه یکی از جذاب ترین نمونه ها در بین کمپانی های مختلف بوده است. کمپانی پورشه هم در طول تاریخ چندین نمونه از خودرو های اسپایدر ساخته است که اکنون 4 دستگاه از این خودرو های ارزشمند در حراجی Pebble Beach کالیفرنیا به نمایش در خواهند آمد.

بدون شک خاص ترین نمونه یک دستگاه پورشه RS اسپایدر مدل 2007 است که آخرین نمونه از 6 خودرو ساخته شده برای مسابقات مختلف است. این خودرو برای شرکت در کلاس LMP2 ساخته شده بود و نسل قبلی خودرو های مسابقه ای پورشه 919 است.

پورشه اسپایدر (8)

این خودرو یکی از پر افتخار ترین خودروهای پورشه است. تیم پنسکی در مسابقات لمانز سریز آمریکا توانست بین سال های 2006 تا 2008 سه سال پیاپی عنوان قهرمانی سازنده ها و راننده ها را از آن خود کند. هم چنین در سال 2008 این خودرو در مسابقه لمانز اروپا هم قهرمان شد. پس از آن این خودرو توسط یک کلکسیونر شخصی خریداری شد. این خودرو اکنون از بدنه سبک وزن فیبر کربنی بهره می برد و تنها در چند مسابقه نمایشی شرکت کرده است.

پورشه اسپایدر (9)

این اولین باری است که خودرویی در سبک و سیاق پورشه RS اسپایدر به یک حراجی پا می گذارد و هیچ کس نمی تواند قیمت دقیقی برای آن تعیین کند. این خودرو مسابقه ای جذاب به همراه 3 خودروی دیگر در حراجی حاضر خواهد بود. اولی یک دستگاه پورشه 911 اسپایدر که در سال 1966 توسط برتونه ساخته شده بود و در نمایشگاه ژنو آن سال به نمایش درآمد.

پورشه اسپایدر (3)

قیمت پیشنهادی برای این نمونه بین 700 هزار تا 1 میلیون دلار است. دومین نمونه یک پورشه 718 RSK اسپایدر است که در مقطعی در مسابقه لمانز و پایکس پیکس شرکت کرده بود. این خودرو یکی از 34 نمونه تولید شده است و قیمتی بین 3.6 تا 4.1 میلیون دلار خواهد داشت.

پورشه اسپایدر (2)

و آخرین نمونه یک دستگاه پورشه 550 اسپایدر مدل 1950 که قیمت 4.5 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این 4 نمونه در حراجی Gooding & Company  در تاریخ 24 تا 25 آگوست به نمایش در خواهند آمد.

پورشه اسپایدر (1)

 

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاهکار جدید کمپانی سینگر / پورشه 911 کلاسیک با 500 اسب بخار قدرت

اولین فراری F50 تولید شده به فروش خواهد رسید

3 نمونه از ارزشمند ترین خودرو های فراری در حراجی RM به فروش می رسند

رکوردی جدید در فروش مرسدس بنز 300SL رودستر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی