پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری F50 (2)

اولین فراری F50 تولید شده به فروش خواهد رسید

خریدن یک خودرو کلاسیک به معنی مالکیت قسمتی از تاریخ است. مخصوصا اگر این خودرو یک نمونه فراری F50 باشد که نه تنها اولین نمونه تولید شده است, بلکه همان نمونه به نمایش در آمده در نمایشگاه ژنو سال 1995 است. هم چنین پوستر های موجود در کارخانه فراری هم از این نمونه گرفته شده […]

ارشیا
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

خریدن یک خودرو کلاسیک به معنی مالکیت قسمتی از تاریخ است. مخصوصا اگر این خودرو یک نمونه فراری F50 باشد که نه تنها اولین نمونه تولید شده است, بلکه همان نمونه به نمایش در آمده در نمایشگاه ژنو سال 1995 است.

فراری F50 (5)

هم چنین پوستر های موجود در کارخانه فراری هم از این نمونه گرفته شده است. علاوه بر این , این نمونه به عنوان پایه ای برای ساخت ماکت های F50 هم به کار گرفته شده است. انزو فراری مالک کارخانه فراری, این خودرو را برای  Jacques Swaters یکی از مشتریان پر و پا قرص کمپانی ساخته بود. اما  Swaters در جریان تست نمونه F50 تصادف جزئی کرد. کمپانی فراری انقدر مهربان بود که این نمونه را بازسازی کند. سرانجام در تاریخ 30 ژانویه سال 1998 این خودرو به کلکسیون  Jacques Swaters در بلژیک منتقل شد. پس از آن در سال 2007 این خودرو توسط یک کلکسیونر آمریکایی خریداری شد.

فراری F50 (3)

مدتی بعد این خودرو توسط یک کلکسیونر در نیویورک خریداری شد. این خودرو اکنون همراه با کتاب  Classiche certification/Red Book  مخصوص خود, تنها با 1400 مایل کارکرد برای فروش گذاشته شده است. هم چنین این خودرو از لوازم اصلی موجود شامل: باربند مخصوص فراری, کتاب راهنما, کلید با سریال نامبر مخصوص خودرو و سقف هارد تاپ مخصوص فراری بهره می برد. این خودرو از یک موتور 4.7 لیتری 12 سیلندر با 513 اسب بخار قدرت و 471 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

فراری F50 (2)

هم چنین این خودرو به تازگی سرویس کامل شده است و باتری, فیلتر هوا و روغن, منبع اگزوز و … کاملا چک شده اند تا فراری f50 به یک خودروی ایده ال برای هر کلکسیونری تبدیل شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تنها نمونه از فراری 166MM/212 در جهان در دید عموم ظاهر خواهد شد

3 نمونه از ارزشمند ترین خودرو های فراری در حراجی RM به فروش می رسند

فراری انزو مایکل شوماخر به فروش می رسد

رکورد گران قیمت ترین خودرو جهان شکسته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی