پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هتل متصل (5)

هتل متصل / راه حلی جدید برای سفرهای خارج شهر

حتما برای شما هم پیش آمده است که در مسافرت های طولانی با مشکل رزرو هتل و نداشتن جا روبرو شوید. در میان شلوغی ها و ازدحام جمعیت, استفاده از یک تریلر سیار در پشت خودرو پشنهادی جالب است. پیشنهادی که اکنون به واقعیت پیوسته است و به هتل متصل معروف است. هتل متصل به […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

حتما برای شما هم پیش آمده است که در مسافرت های طولانی با مشکل رزرو هتل و نداشتن جا روبرو شوید. در میان شلوغی ها و ازدحام جمعیت, استفاده از یک تریلر سیار در پشت خودرو پشنهادی جالب است. پیشنهادی که اکنون به واقعیت پیوسته است و به هتل متصل معروف است.

هتل متصل (6)

هتل متصل به عنوان اولین تریلر بدون چرخ دنیا شناخته می شود, این یعنی دیگر لازم نیست برای رانندگی با تریلر در جاده ها نگران باشید. این تریلر متصل , گنجایش حمل سه موتور سیکلت بزرگ را در فضای 1699 لیتری خود دارد. علاوه بر این, پوشش این تریلر ضد آب است و در مقابل بارش باران مقاوم است. هتل متصل قابلیت افزایش طول به میزان 2 متر را هم دارد که در این حالت 3 نفر به راحتی و با فضای پا کافی می توانند در این تریلر استراحت کنند.

هتل متصل (2)

جنس این تریلر از آلیاژ T6 آلومینیم و فایبر گلس است بنابراین از وزن کمی برخوردار است. این تریلر ها بر اساس وزن خودرو در دو نوع کلاس III و کلاس II  عرضه می شوند. همانطور که در عکس ها پیداست, حتی خودرو های کوچک همانند مینی کوپر هم قابلیت استفاده از هتل متصل را دارند. یک دست چرخ هم برای قابلیت پرتابل بودن برای این تریلر در نظر گرفته شده است و در هنگام خرید به مشتریان داده می شود.

هتل متصل (9)

این هتل یک هواکش بر روی سقف و دو پنجره برای تهویه بهتر دارد. پورت USB و چراغ های 12 ولت از دیگر آپشن های این تریلر است و به گفته شرکت سازنده, در آینده ای نزدیک این تریلر از آپشن های جدیدی از جمله کولر بهره خواهد برد. هتل متصل هم اکنون با قیمت پایه 3,499 دلار به همراه هدایای ویژه و کارت عضویت عرضه می شود.

 

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کتاب تاریخچه فراری با قیمتی بیشتر از تویوتا کمری!

اسپیکر های جدید پیرلی به شکل لاستیک های فرمول یک

اکسسوری های هیجان‌انگیز برای خودروی شما چه هستند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی