پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت گذاری خودرو

انتقاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نسبت به قیمت گذاری خودرو

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست های نامناسب قیمت‌گذاری خودرو در کشور، گفت: سیاست‌گذاری قیمت خودرو نیازمند تغییر است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛  مهرداد تقی زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با شهرداران شهرهای استان البرز، با بیان اینکه سیاست های حوزه حمل‌ونقل باید تغییر کند، اظهار […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست های نامناسب قیمت‌گذاری خودرو در کشور، گفت: سیاست‌گذاری قیمت خودرو نیازمند تغییر است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ 

مهرداد تقی زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با شهرداران شهرهای استان البرز، با بیان اینکه سیاست های حوزه حمل‌ونقل باید تغییر کند، اظهار کرد: بخش بزرگی از مشکل راه‌های کشور این است که بسیاری از شهرهای کوچک، شهرهای بزرگ‌تر را در مسائل حوزه راه‌ها الگو قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: اولین مشکل استان های کشور این است که تهران را الگو قرار می‌دهند. تهران در حوزه راه‌ها و دیگر مسائل با مشکلات فراوانی مواجه است.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید و قیمت‌گذاری خودرو در کشور سیاست‌گذاری خوبی نداریم، گفت: در همه کشورها قیمت خرید خودرو پایین است و هزینه استفاده از آن بالا اما در کشور ما قیمت خرید خودرو بالاست ولی هزینه استفاده از آن پایین است.

تقی زاده با بیان اینکه باید سیاست‌گذاری در حوزه قیمت خودرو را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در رابطه با قیمت گذاری خودرو از کشورهای توسعه‌یافته الگو بگیریم.

منبع: مهر

تلاش دوباره برای حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو / خودروسازان تعیین کننده نهایی قیمت خودرو می شوند؟

ورود دولت به قیمت گذاری خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان

پای شورای رقابت به قیمت گذاری خودروهای پسا برجامی باز شد

اختلاف بر سر قیمت گذاری خودرو ادامه دارد

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا پایان انحصار اجرا خواهد شد.

قیمت گذاری خودرو به دست چه کسی انجام می شود؟

قیمت گذاری خودروهایی اقساطی صحیح است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی