پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفا رومئو 4C (1)

آلفارومئو 4C تیونینگ شده, دست پرورده تیونر Pogea Racing

آلفارومئو و مخصوصا نمونه 4C , در بین علاقه مندان به خودرو های ایتالیایی از محبوبیت بالایی برخوردار است. تیونر Pogea Racing هم با فهم این مطلب, به سراغ یک نمونه 4c رفته است و از آن یک خودروی منحصر به فرد ساخته است. این خودرو با رنگ سبز رنگ جذاب خود, Centurion 007 – […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

آلفارومئو و مخصوصا نمونه 4C , در بین علاقه مندان به خودرو های ایتالیایی از محبوبیت بالایی برخوردار است. تیونر Pogea Racing هم با فهم این مطلب, به سراغ یک نمونه 4c رفته است و از آن یک خودروی منحصر به فرد ساخته است. این خودرو با رنگ سبز رنگ جذاب خود, Centurion 007 – The Green Arrow نام دارد.

آلفا رومئو 4C (2)

این خودرو از 4 لایه رنگ سبز رنگ, که از استون مارتین ونتیج الهام گرفته شده است بهره می برد. اکنون این الفارومئو 4c با رنگ سبز منحصر به فردش, توجه هر کسی را به خود جلب می کند. رنگ سبز بدنه در کابین خودرو هم به کار رفته است که کمی زیاد از حد به حساب می آید. پنل درها, صندلی ها, فرمان و در قسمت هایی از داشبورد هم از رنگ سبز استفاده شده است.

آلفا رومئو 4C (3)

چرم به کار رفته در صندلی این خودرو همان چرم مورد استفاده در محصولات لامبورگینی است. قسمت هایی از کابین هم از فیبر کربن ساخته شده است تا 4C سبز رنگ وزن کمتری داشته باشد. اما تغییرات فقط به بدنه و کابین محدود نمی شود. اگر سری به زیر کاپوت خودرو بزنیم بسیار هیجان زده خواهیم شد. آلفارومئو 4C به صورت فابریک از موتور 1.75 لیتری 4 سیلندر توربو با 237 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

آلفا رومئو 4C (5)

اما اکنون به لطف تیم Pogea Racing قدرت موتور به 332 اسب بخار و گشتاور آن به 465 نیوتن متر رسیده است. این تیونر یک مدل دیگر از آلفارومئو 4C با نام نمسیس را هم معرفی کرده است که از این هم قدرتمند تر است. این نمونه 477 اسب بخار قدرت و 535 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جالب است بدانید تنها 4C اسپایدر در آمریکا به فروش می رود و نمونه کوپه مخصوص اروپا ساخته شده است.

آلفارومئو 4C

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

همه چیز در مورد استلویو، اولین شاسی بلند آلفارومئو

آلفارومئو در سال 2018 رقیبی برای ب ام و سری 5 معرفی می کند

لامبورگینی اونتادور S / پرچم دار جدید لامبو

بررسی پروژه تیونینگ Amc Javelin AMX توسط Ringbrothers (برادران رینگ) / مبارز 1000 اسبی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی