پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید فروش خودرو در فضای مجازی

دستگیری باند فروش خودروهای چپی به جای صفر در فضای مجازی

 کلاهبرداران فروش خودروهای گران قیمت و فروشندگان خودروهای چپی به جای خودرو صفر در فضای مجازی، توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان پایتخت در آگاهی تهران بزرگ یک باند کلاهبردار در حوزه فروش خودروهای گران قیمت چپ شده در فضای […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

 کلاهبرداران فروش خودروهای گران قیمت و فروشندگان خودروهای چپی به جای خودرو صفر در فضای مجازی، توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان پایتخت در آگاهی تهران بزرگ یک باند کلاهبردار در حوزه فروش خودروهای گران قیمت چپ شده در فضای مجازی و کلاهبرداری از خریداران شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای این باند 3 نفره شامل یک نفر کارشناس خودرو، یک نفر بازار گرم کن و یک نفر فروشنده بودند. شیوه کلاهبرداری آنها به این صورت بود که ابتدا در فضای مجازی آگهی خودرو های خریداری شده توسط خودشان را که خودروهایی عمدتا تصادفی و چپ کرده بودند را آگهی می کردند. سپس فرد کارشناس اطلاعات و موارد فنی اتومبیل ها را به مشتریان ارائه می کرد و یک نفر بازار گرم کن نیز با اعلام قیمت به مشتریان، آنها را به معامله خودروها ترغیب می کرد.

فرد کارشناس که جوانی 35 ساله است، به چندین فقره کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کرده است . رئیس پلیس تهران در این خصوص هشدار داد که مردم برای خرید خودرو به فروشندگان معتبر مراجعه و قبل از خرید دقت لازم را به خرج دهند.

 

آشفتگی خودروسازان و قطعه سازان کاسته می شود / وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو

افزایش مستمر قیمت خودرو به شرکت های بیمه ای فشار وارد می کند

اما و اگر های تامین قطعات و قیمت خودرو

قیمت خودروهای داخلی غیر واقعی است/ کاهش قیمت ارز باعث افت قیمت خودرو می شود

موتور افزایش قیمت خودروهای وارداتی دوباره روشن شد

پیش فروش محصولات جک و لیفان با تخفیف ویژه / کرمان موتور حباب قیمت خودرو را دور می زند

قیمت خودروهای وارداتی بعد از اعلام ممنوعیت واردات / رکود و گرانی ارمغان قانون جدید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی